l’Abbaye

 

O bere produsa sub licenta manastirii “Saint Paul de Wisques”, situata in regiunea Pas de Calais, din nordul Frantei, aproape de granita franco-belgiana. Am senzatia ca este produsa pentru Careffour, ca marca interna, insa este departe de unele posirci vandute de supermarket-uri sub branduri proprii. O bere destul de tare, 6.2% ABV, cu o aroma interesanta (placuta) si moderat acidulata. O bere densa, dulceaga.  Mi-a placut, fara a ameninta a imi provoca dependenta. destul de scumpa, pentru o bere la cutie, cred ca am dat in jur de 4 RON pe ea. Dar nu sunt sigur … Cand am luat-o era ultima cutie din raft si era aruncata pe acolo …

There are no comments on this post.

Lasă un răspuns

Follow

Get every new post delivered to your Inbox.

Join 109 other followers

