Dancin’ …

Fotografii semnate de catre Little Shao. Tema principala : dansul. Absolut fenomenale …

 

 

 

 

 

 

 sursa imagini : Daypic

8 Răspunsuri

  1. Deci nu pot sa spun decat ca iubesc felul cum arata fetele din aceste imagini, ce norocoasa sunt ca pot face asemenea miscari.

    • eu nu sunt asa norocos. mi-ar fi trebuit niste miscari de genul asta, la fotbal. insa, abia mai trag un sut ca lumea … apoi am dureri trei zile :)

  2. Te invat eu niste miscari. :)

    • bai, merci, da’ nu merci … ma indoiesc ca mai pot sa ma indoi cum faceai tu pe la chefuri :lol:

  3. Daca nu mai poti sa te indoi ca in tinerete atunci iti recomand un film pentru o duminica dupa-amiaza relaxanta: The Best Exotic Marigold Hotel.

    • bai, merci. incerc sa vad ce -i cu el .
      slabanogule ! :lol:

  4. Prima poza e o capodopera, sincer.
    Superbe toate.

    • patru si sase imi plac. sase :lol:

Lasă un răspuns

Follow

Get every new post delivered to your Inbox.

Join 112 other followers

