„Tineri in lupta”

tineriinlupta

13 Iunie 1777 – Marchizul de Lafayette , un nobil francez soseste in coloniile americane pentru a sustine lupta acestora impotriva Regatului Unit. Era ceea ce in istorie avea sa se numeasca „Razboiul de Independenta”, iar Lafatette devine o figura importanta , in cadrul acestui conflict …

Numele de Lafayette, m-a purtat insa in timp, candva in „epoca Ceausescu”, cand nu eram decat un copil, incantat de un serial ce rula pe unicul canal TV … Se numea „Tineri in lupta” … Cum trece timpul ! …

http://www.imdb.com/title/tt0065358/

Un răspuns

  1. Zilele astea mi-am adus și eu aminte de Lafayette… Pur și simplu, deodată, și mi-am dorit să revăd filmul… Știu că-l difuzau exact în seara în care la noi în cartier se lua lumina – pentru că se lua pe cartiere, cu programare, ca să facem economie… 🙂 Și aveam de ales – ori ne invadam prietenii din altă parte a orașului, ori plangeam cu foc pentru că nu-l vedeam pe minunatul… 🙂

Lasă un răspuns

