Poza de la miezul noptii : Televiziune

sursa imagine : kolyan

O imagine trista … Gresita ? … Spune-mi !

12 răspunsuri

  1. Nope! Cât se poate de corectă!
    Mai trist decât imaginea porcilor care se hrănesc cu ce le dă televizorul, mi se pare cea a purceluşului care jinduieşte şi face eforturi uriaşe ca să le semene părinţilor… 😦

    • un alt aspect cat se poate de realistic.
      Din cate stiu eu, copilul copiaza comportamentul parintilor, asa ca … trist de tot !

  2. Perfect :))

    • asa spuneam si eu. am ramas uimit, am spus : Ma, caricatura asta sigur a fost desenata de un roman.

  3. Corect. Mai ales ca persoanele care servesc toate porcariile pe care le dau astia la televizor cam asa devin. 😀

    • Oana, asta este cel mai grav lucru. Iar apoi, televiziunile spun ca ele nu au nici o vina, pur si simplu asta se cere …

      • Nu, e mai simplu sa pui pe ecran tot felul de scandaluri decat sa cauti informatii despre lucruri cu adevarat interesante. In afara de asta, probabil se merge pe principiul ca ignorantii sunt mai usor de condus. Ce atata cultura?

  4. comunistii au tinut ca dintii de teoria asta , a ignorantei … Nu cred ca mai este de actualitate(su cel putin asa sper), dar nu e lipsit de logica ce spui tu … Bineinteles ca o turna de „oi” ar fi mai usor de manevrat …

    • Ultimele cuvinte le lăsăm lui Patrick Le Fay, director general executiv al TF1 (Tele France 1): „În contextul unei afaceri, să fim realiști: în principiu, slujba noastră, spre exemplu slujba TF1, este să ajute Coca-Cola, spre exemplu, să-și vândă produsul (…). Dar activarea percepției unei reclame necesită garanția disponibilității creierului privitorilor. Emisiunile noastre urmăresc să obțină acea disponibilitate: să îl binedispună, să îl relaxeze, să îl pregătească între două reclame. Ceea ce vindem de fapt către Coca-Cola este timp disponibil al creierului uman (…). Nimic nu este mai dificil decât obținerea acestei disponibilități. Acolo se află nevoia de schimbare permanentă. Trebuie să căutăm în permanență programele care funcționează, care urmăresc moda, care navigheză pe trenduri, într-un context în care informația accelerează, se multiplică și devine standardizată.”

      • corect.
        Pe de alta parte , nu cred ca televiziunea din Franta ofera aceeasi paleta de mizerii precum cea de la noi (asta din scurtul timp in care am reusit sa urmaresc canale franceze, dar hai sa consideram asta ca fiind un esantion statistic).
        Astfel Sarbu&Co s-au gandit : cum putem noi sa le procuram acea disponibilitate de a asculta manele, a scuipa seminte, a bea bere ieftina si a arunca gunoiul pe fereastra ? …. Si astfel au aparut capodoperele ce ne polueaza audio vizualul …

  5. Cat de potrivita mi se pare imaginea pentru ceea ce livreaza multe dintre televiziunile de la noi!

    • ar trebui sa o faca banner si sa o afiseze pe sedii .

Lasă un răspuns

Completează mai jos detaliile tale sau dă clic pe un icon pentru a te autentifica:

Logo WordPress.com

Comentezi folosind contul tău WordPress.com. Dezautentificare /  Schimbă )

Poză Twitter

Comentezi folosind contul tău Twitter. Dezautentificare /  Schimbă )

Fotografie Facebook

Comentezi folosind contul tău Facebook. Dezautentificare /  Schimbă )

Conectare la %s

%d blogeri au apreciat: