Monastere

„Monastere” este un brand al UDB (United Dutch Breweries), o companie care mai produce Oranjeboom, Royal Dutch Posthorn, Breda Bier sau 3 Horses, vanzandu-si produsele in aproximativ 95 de tari. Prin definitie, berile „Abbey” sunt produse sub licenta de catre o societate comerciala care foloseste reteta si numele sub care in trecut o manastire producea ea insasi bere. In prezent foarte putine beri „abbey” sunt produse intr-o astfel de manastire, intamplandu-se chiar ca producatorul sa aiba localizata fabrica departe de locuil in care se afla manastirea careia i-a preluat reteta.

Belgienii au incercat sa evite cazurile in care, din motive de marketing, s-au lansat branduri „abbey” care nu aveau absolut nimic in comun cu vreo manastire, astfel ca au impus certificatul „Certified Belgian Abbey Beer”… „Monastere” este o bere olandeza astfel ca …

Nefiind foarte scumpa ( 21 RON un sixpack), berea blonda „Monastere” nu este extraordinara, dar are un grad de alcoolizare multumitor de 6,2% ABV, fiind extrem de asemanatoare ca gust cu ce se gaseste pe la noi. Este indicat sa fie bauta la o temperatura intre 5 si 8 grade.

O bere medie. La 3,5 RON / 25cl, consider ca gasesti variante mai bune, locale. Sau un Grolsch … Sticla, cu „twist off” arata insa extrem de elegant, fara corespondent pe piata locala, dupa parerea mea …

4 răspunsuri

  1. Varianta fără alcool există? :))

    • Mel, ce intrebare e asta ? 🙂 … la tine am vazut un post despre palinca !!! 🙂 🙂 🙂 …

  2. Ai reuşit iar să-mi faci poftă de bere şi chiar acum beau un Carlsberg, şi nu, nu aveam în frigider! m-am dus la alimentara şi mi-am luat! 😀

    • tocmai ce am dat si eu un o bere pe gat … de bucurie ca m-au repus online aai de la rds …

Lasă un răspuns

