Oktoberfest part 2

sursa imagini : kolyan

16 răspunsuri

  1. din cate am auzit fara tigari anul acesta 🙂

    • nu m-ar deranja chestia asta 🙂

  2. Mananci bine, bei bine + fete frumoase.. Super party frate 😆

    + fara tigari.. si mai bine 😆

    • i agree 🙂
      stiu nemtii sa se distreze 🙂

  3. Si totul pare atat de….rustic 🙂

    • pai chiar este . nemtii au un talent unic de a pastra traditionalismul, in mijlocul unei tari care a trecut de mult in mileniul cinci …

      • Sunt de apreciat 🙂

  4. Asa sa fim si noi serviti de neveste cand ne pregatim de Arsenal – Man UTD 😆

    vestimentatie ca-n prima poza e Must 😆

    • Sau mai bine nu, ca ne piere dracu cheful de meci 😆

      • evident, bro’ 🙂

    • hmmm … cred ca vei fi bagat in sedinta de Delia , pentru afirmatia asta 🙂 🙂 🙂

      • Cu servit sau vestimentatie;)) ?

  5. Hmm.. ce-mi vad my eyes acolo.. in prima poza.. O asian girl 🙂 Credeam ca pun doar nemtoaice dar m-am inselat.. Cred ca au multe f urate si au zis sa mai compenseze 🙂 Mai o asiatica, mai o latina, alea alea..

    • te-am salutat, L. !
      Am seara de fotbal in seara asta …
      tine-mi pumnii ca am promis ca ma duc sa rup vreo doi 🙂 🙂 🙂 …

      • Te salut si eu.. rupele fashu 😆

  6. @ Lusio : pentru ambele blasfemii, bineinteles 🙂 🙂 🙂 🙂

Lasă un răspuns

