Aur

In Dubai au aparut ATM-urile care livreaza mici lingouri. Spectacolul adevarat ramane insa in vitrinele magazinelor de bijuterii, unde s-ar inverzi de invidie si un rege aztec … Ma rog, pentru cei care apreciaza obiecte de genul asta, presupun ca astfel arata Paradisul …

sursa imagini : Ziza

18 răspunsuri

  1. pe mine una nu mă atrage aurul nici de-o culoare! Prefer o pereche de patonfi 😀

    • yap. si eu as alege tot asa. altceva …

  2. pantofi, scuze, sunt răcită şi-s cam confuză :))

    • 🙂 … sanatate !

      • mulţumesc, asemenea! 🙂

  3. Da, inteleg o bijuterie finuta si draguta, dar asa ceva nu cred ca as purta. Sunt mult prea mari .
    Eu vorbesc de bijuterii…o saptamana am plecat de acas fara niciuna, am uitat sa imi pun si cerceii…atat de mult ma preocupa capitolul asta. 😀 😀 😀

    • bine, aici ma refer la niste chestii care ar rusina si tiganii aia de se afiseaza cu 20 de kg de salbe la ei 🙂 …

      pai , cine isi pune frate de gat chestiile alea din poza 1 ?! 😆

  4. Sunt grosolane, nu ma atrag. 😦 Bine, nici nu ma omor eu dupa aur. 😦

    • eu am purtat niste chestii de argint, pevremea cand ma declaram deather 🙂 …

  5. Am purtat aur pana l-am lasat pe tot la amanet. Acum mai poarta doar nevastamea. Nu stiu de ce, dar nu mai suport nici macar ceas la mana..

    • Si tu,Brutus? 🙂 Nici eu nu suport bijuteriile…tre sa fie cine stie ce ocazie sa imi atarn ceva de gat sau sa port vreun inel.

      • nici eu n-am suportat niciodata ceasurile … probabil singurul status symbol pe care nu l-as afisa nici daca as fi miliardar … 🙂

      • Mie-mi plac ceasurile 😎

        Decat sa port o bratara de aur.. mai bine un ceas 😎

  6. ma streseaza. am o senzatie nasoala, atunci cand am asa ceva la mana … parca ma strange … nashpa.

    desi, recunosc ca unele ceasuri, ca obiect oarecare, imi starnesc interesul.

    • ma streseaza. am o senzatie nasoala, atunci cand am asa ceva la mana … parca ma strange … nashpa.

      Asta mai intampin si eu 😆 De asta nici nu port bratari.

      • bratari ?! wtf ?! :mrgreen: 😆

      • Da bre.. mai poarta unii si bratari.. de aur/de argint 😐

  7. las’ ca nu o sa ma cac pe mine, acu’ … am avut si eu una de argint acu’ vreo sase sapte ani … radeau unii de mine , da’ avea valoare sentementala 😆

Lasă un răspuns

