Si ei au fost copii …

Sa incepem cu … Angelina

… „Oscar pentru Natalie !!!!! ” 🙂 …

Scarlett … si nu O’Hara …

Mila Kunis …

…  Jodie Foster …

Odette Yustman

sursa imagini : Fishki

17 răspunsuri

  1. Fuck Natalie! 👿

    In schimb fizicul Scarlatei rulle 😎

    Mila Kunis e wow acum 😀

    Odette beautiful.. acusi.

    • fuck Natalie, huh ?!
      ia d’aci jupane :mrgreen:

      http://cinefillebookeeper.blogspot.com/2011/01/raperita-natalie-portman.html

      Yusman aia a evoluat cel mai bine … dar nu o stiu, n-am remarcat-o pana acum …

      • Scarlett e cam grasa in poza aia … dar „stim” :mrgreen:

      • Se transforma Natalie =))

        Nigga wha ? :mrgreen:

        ..ma o fi ea talentata dar pe mine nu ma da pe spate ca femeie.. plus ca a inceput sa-mi placa sa fiu gigi contra de cand cu toti:”black swan black swan.. yeey”

        In cinstea filmului ei, sa vorbeasca si Jim for me: http://www.youtube.com/watch?v=pk7eFeRUsMo

        PS: N-am vazut inca filmul, dar nu-i bai, tu ai scapat pana acum Dark Knight cu Heath mirific si Masinistul :mrgreen:

      • Grasa ? pff.. pune-ti ochelari.

        Poftim modele de ce zici tu:

  2. Carey nu prea e sanatos, pe cuvant 🙂

    • eu pariez pe BS din convingere. este film exceptional, n-ai de ce sa il critici … si nu merg musai cu valul, anul trecut am pariat pe hurt Locker, iar lumea toata mergea pe AVATAR … m-am cracanat de ras …

      • oh, shit ! … modele grasute zic aia ? … o sa zic precum Colin Farell in In bruges ” Sunt o turma de elefanti !!! ” 🙂

      • Si eu tot de Locker spuneam 🙂

      • Ia sa-mi vii si mie intr-o zi cu niste fete care-ti plac tie.. si ti se par misto :mrgreen:

        Chiar sunt curios..

  3. winona ryder , shannyn sossamon, famke janssen etc …

    am senzatia ca este un tipar (pattern) 🙂

    • Damn.. mi-ai venit cu slabanoage.. 🙂 (Desi cred ca tu nu prea stii sa faci diferentele exacte din grase sau slabanoage)

      E clar.. n-avem nicio treaba la gusturile feminine 😆

      La masini poate, dar la femei neah.

      • pai tocmaiu de aia , ce pentru tinre este „bine facuita” , pentru mine inseamna „chubby” 🙂 …
        gusturi, gusturi, gusturi 🙂

      • Ce arat eu e cam departe (de multe ori) de chubby, crede-ma 😉

        Eu in general caut echilibru.. fara a se duce spre extreme.. grasa sau slabanoaga 😉

  4. Mai, dar stiu ca le-ai ales, numai una si una. Hard choice.
    Poate nu ma vei crede, dar eu nu-s topit ca altii dupa Angelina, e o femeie atragatoare si atat.
    Altfel, scuze ca trec mai rar pe aici, e o perioada cam busy penru mine.

    • 🙂
      stai linistit, nici eu nu prea ma mai descurc cu timpul … cred ca este o caracteristica comuna tuturor 🙂

      altfel, nici eu nu ma omor dupa Angelina, dar nu pot sa-i contest farmecul 🙂

  5. @ Lusio : de multe ori, da … insa nu intotdeauna :mrgreen:

Lasă un comentariu