Baby Ananas. Test

Auzisem cuvinte frumoase despre acest soi de ananas, indeajuns incat sa dau banii pentru a vedea ce poate … Mult mai mic decat un fruct  obisnut, baby ananas iese initial in evidenta prin frunzele zimtate si textura elastica a tesutului exterior. Din pacate, mi s-a parut mai acru decat ananasul obisnuit. Indeajuns de acru sa il consider un experiment ratat, in ciuda faptului ca pare mai aromat de cat soiul obisnuit. Avand in vedere ca un fruct costa cam cat unul mare ( intre 8 si 9 RON), nu cred ca voi mai repeta experienta …

8 răspunsuri

  1. Nu stiam de el, din ce se vede in farfurie, pare necopt. Ce-ti mai plac tie experimentele culinare. 😛

    • 🙂 … pai macar atat, daca n-am ocazia sa le incerc in locurile de origine …

  2. raman la ananasul clasic. 🙂
    Intrebare: litchii ai incercat ?ca sunt tare curios cum sunt.

  3. Deci… Ce ai tu, e necopt! Trebuia să-l mai ți cam o săptămână pe calorifer ori altceva… Eventual, mai băgai și o banană pe lângă! Eu am studiat problema… Mi-am luat din aceea mari de două ori în necunoștință de cauză! Miez beton și gust de lămâie verde! Am început să studiez problema… Am găsit un ananas mare, fără coadă al 5,5 lei și a fost un deliciu… N-aveam aparat foto să vezi ce trebuie să alegi… Acum am mâncat și baby ananas… Nu era la fel de copt, deși mi s-a părut că se strică dacă îl mai țin mult, însă nu pot zice că a fost rău! Diferența între soiul mare și cel mic… Constatat pe două fructe coapte… La cel mic arunci mai multă coajă, iar gustul e mai compact, mai dulce (mai dulce a fost celălalt deoarece a fost și cu o mică idee mai copt) diferența făcând-o prezența unui conținut mai mare de zaharuri (sper că nu aberez, dar ce am vrut să zic prin asta… nu am simțit deloc acel acid ce dă un gust de acru la cel mare, deși e copt). Așadar, tu n-ai știut ce să cumperi… Data viitoare alege unul bun… Și concluzia… Aș mânca 5 baby ananas în locul unuia mare. Pentru a vedea testul, intră în 2-3 zile pe blogul meu, am pozele, acum l-am mâncat, dar în momentul acesta nu pot face articolul… dintre-noutati.blogspot.ro (e versiune beta).

    lytchee am mâncat și eu… sunt foarte bune la gust… nu m-au convins, dar când apar iau vreo 2-3 să mănânc… În rest beau suc din acestea! Sunt două firme ce fac; una nectar, alta suc… Și a mai apărut și o a 3-a, dar la bidonașe (încă nu dezvălui numele că vreau să fac un articol despre ele, dar îți zic că sunt bune și seamănă mult cu fructul la gust, făcând parte din categoria sucurilor „naturale” – n-au chimicale, dar sunt mai diluate, căci fructele sunt scumpe, etc.).

    • sincer, nu prea imi mai aduc cine stie ce aminte de la testul asta … au trecut trei ani. si m-am tinut de cuvant , nu ma mai luat, de atunci, baby ananas 🙂 … insa, ai dreptate, am luat multe tepe, cumparand fructe rare, fara a sti mai nimic despre ele. nici nu vreau sa imi aduc aminte cat m-au costat niste fructe de curuba, care s-au dovedit a fi fost potroaca … nasoala experienta

      lytchee-le sunt deja comune, as spune. am incercat compoturile, insa nu m-au dat pe sapte. fresh sunt ok, dar am luat rar de tot. imi place combuinatia aia de la Cappy, parca, lychhe si nu mai stiu ce. laum des intr-o perioada, dar am lasat-o balta cu sucurile de tipul asta, dupa ce am gasit langa ploiesti o livada care vinde suc de mere presat acolo, la ei. se strica dupa vreo trei zile, asa ca ma incredere in ei …

      • Curuba? Fain… Însă nu cred că încerc… O să fac probabil o vizită la un depozit să vedem ce va fi… Le-am văzut la un depozit… Însă clar prețul acolo e mai mic!

      • daca tin minte, parea un soi de passion fruit … de trei ori mai scump. era peste 100 RON / kg, daca tin minte bine

Lasă un răspuns

