Zipfer vs Budweiser Budvar. Test

Zipfer este o bere austrica aflata in portofoliul Heineken Intl, fiind inrudita in acest fel cu berea romaneasca Ciuc si Silva, cu cea ceha Krusovice sau cu cea italiana Birra Moretti. Este perceputa ca o bere premiumsi se gaseste in majoritatea supermarketurilor de la noi, la un pret intre 5 si 6 RON …

Budweiser Budvar este o bere produsa de compania ceha Budweiser Budvar Brewery (Budějovický Budvar) din orasul České Budějovice (Budweis). Acest lager este comercializat in America de Nord sub marca Czechvar, din cauza disputei cu gigantul Anheuser-Busch asupra brandului ” Budweiser” … Sincer, prima data cand am vazut berea ceha am crezut ca ceea ce vand americani era un produs vandut de cehi. M-am mirat de cat de sus a putut ajunge o companie ceha … Confuzi a durat pana la aparitia Wikipedia 🙂

Deci … Zipfer mi s-a parut mai amarasi mai putin acidulata, insa Budweiser miroase mai bine si este mai aspra … Acorul ABV este 5,4% la 5% in favoarea Zipfer. Insa cum berea ceha este mai acidulata, ai sansele ca cea austriaca sa te „fure” mai repede … Sotia mea a asociat cumva gustul mai dulce al Budvar cu cel al painii prajite, dar eu nu am reusit sa ajung la asocierea asta …

Per ansamblu, eu as merge pe Budweiser, desi nici Zipfer nu este rea … De fapt, prima impresie a fost in favoarea austriecilor … Din doua dispute,insa,  pana acum, cehii le-au castigat pe amandoua … Cred ca ar trebui sa ma pregatesc de o vizita la Praga … Curand …

4 răspunsuri

  1. De data asta am beer prin preajma :mrgreen:

    • he he he … ce marca ? …

      ps. defect profesional. de colectionar 🙂

      • Heine la cutie;))

  2. Buna , premium, high end 😆 … esti jupan ! 😆

Lasă un răspuns

