Avionul de hartie …

Copilul unui coleg venea destul de des cu tatal sau pe la birou si, la un moment dat, am descoperit ca avem o „pasiune” comuna. Avioanele de hartie … Adevarul este ca nu stiu sa fac decat un singur model, insa, la un moment dat, am ranforsat un model cu niste capse si am reusit sa il fac sa zboare in mod decent, ceea ce a starnit entuziasmul pustiului …

In cazul in care ati fost pusi in situatia asta, probabil ca imaginile de mai jos ar putea sa va ajute …

sursa imagini : 2 Krota

5 răspunsuri

  1. habar n-aveam ca in atatea feluri poti face un avion de hartie! multumesc…

    • n-ai pentru ce ! … nici eu … 🙂

  2. eu da si stiu mai multe decat 7 avioane

    • nu ma mira 🙂 … am vazut ce poate face cu hartia un iubitor de origami …

  3. 🙂

Lasă un răspuns

