Ages of Empires, again …

O calatorie catre vremea cand lumea parea mult, mult mai mare, prin intermediul lucrarilor semnate de catre

Cornelis de Vries …
 sursa imagini : Votrube
4 răspunsuri

  1. pozele astea ma duc cu gandul la :”Toate panzele sus”

    • tocmai era difuzat astazi, pe un canal tv. unul dintre filmele mele preferate 🙂

  2. Velier ?
    Maltese Falcon .
    Alt velier fain – de data asta clasic, e Amerigo Vespucci – navă şcoală a marinei militare italiene .
    Orice poză nu poate să dezvăluiască nici 30 % dinfrumuseţea şi măreţia lor .
    Mie mi s-a tăiat respiraţia ( şi nu-s uşor de impresionat crede-mă ).
    … poezie …

    • hmmm … n-am vazut niciodata o corabie in”carne si oase” … dar intotdeauna m-am visat pe una … cred ca m-am nascut in alt timp 🙂 …

Lasă un răspuns

