Cirese …

 

N-am fost un fan al experimentului „Vanilla” lansat de Coca Cola Company acum destul de multi ani. Avand in vedere ca nu au mai revenit cu acel produs ma face sa cred ca feedback-ul nu a fost tocmai pozitiv, asta daca nu cumva americanii chiar cred in expresia „limited edition”.

Insa, venind dinspre Constanta spre Ploiesti am facut o halta la Rompetrol-ul de pe dreapta, de la intrarea in Slobozia si, scormonind dupa ceva de baut (ca de bere pentru colectie nu mai este de mult vorba, cand vine vorba de benzinarii), am dat de sortimentul asta de Cola, pe care, desi l-am mai vazut si in alte ocazii, nu am pus mare pret.

Lasand la o parte faptul ca lesinam de sete iar cutia era rece de iti scapa din mana, as putea spune ca licoarea a fost o surpriza de proportii … Are gust de cirese si nu de vopsea cu aroma de cirese si e al dracului de buna … Pacat ca nu este lansata si la noi, ar putea castiga ceva adepti … Acum, mai intervine si legenda urbna legata de variatiunile de reteta de la tara la tara … Ceea ce am baut purta inscriptia „Made in UK” asa ca presupun ca americanii au tinut la eticheta 🙂

………………………………………………………………………………

Lansata la World’ Fair  ’81, in Knoxville, Tennessee, bautura a fost introdusa in piata incepand cu 1985, sub numele de „Cherry Coke”, schimbata in 2007 in actualul „Coca Cola Cherry”. Insa, combinatia era de mult timp cunoscuta, avand in vedere ca americanii amestecau Cola cu sirop de cirese.

In acest moment este vanduta in UK, Danemarca, Irlanda, Finlanda, Germania, Franta, Ungaria, Polonia, Cehia, Olanda, South Korea, Bulgaria si Peru. in Japonia este vanduta inca sub numele vechi „Cherry Coke”. DIn cauza vanzarilor slabe sortimentul a fost retras de pe pietele din Brazilia, Canada, Letonia, Spainia, Suedia, Ukraina, Australia, New Zealand si Filipine. Din Ianuarie 2011 a intrat pe piata elvetiana insa.

Din cate am auzit, la noi s-ar gasi pe la Auchan. O sa o caut si eu pe la supermarket-urile ploiestene.

There are no comments on this post.

Lasă un răspuns

