Efes Draft

 

Acum ceva timp, pe vremea cand Efes avea o fabrica la Ploiesti (ajunsa intre timp la StarBev, daca nu ma insel), Efes era una dintre berile pe care le respectam chiar daca nu as putea spune ca eram un fan. Odata cu preluarea fabricii, marca a cam disparut de pe piata, revenind in supermarket-uri abia in ultimii ani. Recent, pe langa Pilsen-ul lor am dat si de brandul „Dark” caruia i-am admirat design-ul.

Astazi, in urma unei scurte vizite de lucru in Real am dat de aceast „Draft” care m-a cucerit din prima prin delul in care arata sticla. Un twist-off cu o forma atipica, un aspect pe care il gasesc extrem de elegant, spre deosebire de nevasta mea care a gasit exact acest amanunt ca fiind punctul slab al produsului. Am cazut, insa, de acord asupra unui lucru: calitatea bauturii. Eticheta in romana vorbeste de „gustul berii la halba” … Ei bine, oamenii au spus purul adevar, doar ca turcii parca au avut intentia de a obtine gustul habei romanesti, astfel ca berea lor mi s-a parut ca are parte de un pic mai multa … apa decat mi-as fi dorit.

Altfel, este o bere decenta, un pic cam scumpa la 4 RON si ceva …

Efes este un brand care apartine Anadolu Group, cel mai mare producator din Turcia, cu 80% market share, si al cincilea cel mai mare producator de bere din Europa. Si al cincilea cel mai mare imbuteliator de Coca Cola din lume. Wikipedia informeaza ca Efes ar fi al 8-lea cel mai important brand european, dupa volumul vanzarilor.

There are no comments on this post.

Lasă un răspuns

