O lume minunata … inca.

 

sursa imagini : Korzik 

7 răspunsuri

  1. da. chiar că minunată. păcat că nu toți o apreciază și n-o păstrează așa cum este ea…

    • da. eu urasc indivizii care isi permit sa viseze la experimente nucleare&shit, intr-o asa lume … ii urasc.

  2. prima poze e din australia? 12 apostols?
    am fost pe acolo si cam arata la fel. misto zona aia, mi-a placut foarte mult The great ocean road.

    • dap. tu revii pe aici, periodic, ca sa ma „impusti”, asa-i ? … 😆
      am invitatie acolo. niste prieteni din Perth s-au mutat in Melbourne si ma tot bat la cap sa dau o fuga … sincer, turbez de nerabdare, insa astept sa descoepre care teleportarea. si sa fie ieftina …

      • nu doar zborul e problema ci si viza. se da foarte greu, eu am avut noroc pentru ca mi-au obtinutul cei de la firma, parintilor mei le-a fost refuzata viza cu citiva ani inainte. si mie mi-au refuzat anu trecut viza de emigreare. iar viza care am avut-o a fost pe 3 luni cu o singura intrare, am avut colegi care au primit pe 1 an cu perioada maxima de sedere de 1 luna dar cu multiple intrari. Ei au fost norocosi, le-a platit firma cite un week-end in fiji si noua zeelanda.

        e super tara aia, mi-ar place sa locuiesc acolo dar am renuntat la idee pentru ca sotia ar vrea sa isi viziteze parinti ceva mai des si asta ar fi cam complicat din .australia.

      • da, nu mi-e strain ce imi spui, oamenii astia pe care ii stiu au facut cursuri vreo doi ani ca sa treaca de testele pentru emigrare. pana la urma au reusit, dar si-au adus rudele, si imi spun ca as putea ajunge …

  3. […] tweetmeme_style = 'compact';tweetmeme_url='http://www.worldchanged.eu/archives/16484';Stiu ca  Stefan […]

Lasă un răspuns

