Acuarela

Picturi in acuarela semnate de pictorul polonez Michal Orlowski … Absolut superbe.

 

sursa imagini :  Copypast

16 răspunsuri

  1. Te lasa fara cuvinte…

    • e bun polonezul, da …

  2. foarte reusite, pictate intr-o tenta de alb absolut mirific

    • nu stiu cum se numeste efectul ala din 1 si 3 , dar este senzational. pictura parca se intrupeaza din nimic …

  3. Şi când te gândeşti că a avut nevoie doar de apă şi de puţină culoare. Restul e talent. Minunate!

    • cred ca totul e talent. asa apa si culoare pot sa fac si eu rost 😆 n-ai vrea sa sti ce iese 🙂

      • Cred că aş risca 😆

      • asa a spus si invatatoarea mea 😆 a regretat dupa 🙂

  4. Ascultam piesa asta SUPERBA

    Si ma gandeam la cat de misto a fost filmul.. Sa tot vezi filme d-astea!

    Aduc vorba de asta si pentru ca a inceput Spartacus.. si cum mie-mi plac filmele istorice/medievale/antice.. trebuia sa vorbesc si de Gladiatorul 😎

    Superb.. pur si simplu Superb!

    Cred ca l-am vazut de vreo 3 ori deja si parca inca imi mai vine sa-l revad 🙂

    • da. cred ca nu pot sa il sar daca fac un top5 al celor mai bune filme pe care le-am vazut. cred cea e pe 3 , dupa The road si Shawshank redemption ….

      Urias

      • Urias, da.. ai zis bine!

        Cat despre the road.. minunat si el!

        Dar ca impact mi-a placut mai mult Gladiator

        Mi-a dat si lacrima cand si-a gasit familia dead 🙂

      • Gladiator l-am vazut de doua ori consecutiv. dupa ce l-am vazut prima data , am iesit si am intrat din nou. a doua zi l-am corupt is pe frate-meu …

        cred ca am invatat filmul asta replica cu replica …

  5. Aici e si cu ceva faze din film

    • auzi, da’ ce-i cu nostalgia asta pe tine ? … au auzit ca pleaca Bulatelli ? 😆

      • N-am auzit..

        Da-mi stirea

      • eh, citeam pe soprt. ro ca a amenintat ca pleaca daca il suspenda pentru ca a fost prost si nesimtit. intre noi, omul merita un sut in cur, vreo 2-3 etape.

        altfel, oricum vrea sa plece. omul nu stie o iota engleza, cred, si n-are ce face pe la Manchester 🙂

Lasă un răspuns

