Tattoo …

Dincolo de faptul ca nu am fost niciodata un mare fan al tatuajelor, trebuie sa recunosc maiestria artistilor … Sunt buni.

 

 

 sursa imagini : Korefun

8 răspunsuri

  1. Uhum

    • misto site-ul ala 😆
      intram pe siteuri de genul asta acum vreo zece ani 🙂 … ce vremuri …

  2. […] mirelapete psi ruxandra schtiel someframes stropidesuflet theodor1998 harrylequin vizualw stefania silence Rate this: Share this:ShareFacebookStumbleUponRedditLinkedInTwitterDiggLike this:LikeBe the first […]

  3. […] Roscata, Nice, Lunapatrata, Stefania, Lily, Klausen, Anacondele, Mirela, Manole, Teo Negura, Adrian Voicu, Alex Mazilu, Alecu Racoviceanu, Diverse, […]

  4. Scarbos, nu-i asa? 🙂

    • violete, deh :mrgreen:

  5. Eu eu eu eu euuuu vreau sa-mi fac tatuaj 😀 Deja m-am decis in privinta locului de pe corp si in privinta modelului. Mai ramane doar sa stabilesc data cand il voi face. 😀

    • comment-ul se potriveste cu avatarul ! 🙂 Bafta !

Lasă un răspuns

