Bundaberg Sarsaparilla. Test

Sarsaparilla este o planta originara din America Centrala, cunoscuta de mult timp localnicilor ca avand proprietati medicinale. Bautura racoritoare care are la baza sarsaparilla a aparut in USA, in secolul XIX. In prezent, bautura este asociata unui tip de bere destul putin cunoscut in Europa, implicit in Romania, asa numitul „root beer”. Este vorba de o serie bauturi carbogazoase (beri)  obtinute din extract de radacini, ramuri și scoarta de diferite tipuri de arbori, fermentate apoi cu zahar si drojdie. In generat diferitele tipuri de astfel de beri  pot oferi tente de vanilie, rădăcină de lemn dulce,  sarsaparilla , sassafras (dafin american), nucsoara, anason sau diferite alte mirodenii.

Sarsaparilla poate fi identificat in multe produse, prin gustul/mirosul puternic mentolat. Din pacate, in prezent este substituita cu tot felul de porcarii sintetice, ceea ce pentru berea de fata este un dezavantaj major, avand in vedere ca poate fi asociata cu vreo bautura de doi lei. Cu toate acestea, trebuie spus ca australienii de la Bundaberg isi axeaza imaginea pe retelele lor care contin ingrediente naturale. Astfel ca este foarte posibil ca bautura din pahar sa contina si ghimbir, radacina de sarsaparilla, vanilie si radacina de lemn dulce.

Am mai spus-o si in trecut, cea mai buna bere cu ghimbir pe care am baut-o vreodata este berea celor de la Bundaberg. Berea cu sarsaparilla nu este departe ca gust si textura, putand spune, totusi, ca este o experienta distincta. Si aceasta este extrem de racoritoare, fiind mai mentolata, in timp ceberea cu ghimbir este usor picanta. Insa, daca ar fi sa aleg, as deveni consumator al berii cu ghimbir. Insa „sarsaparilla” merge perfect pentru o mica experienta. Macar pentru faptul ca o root beer este extrem de greu de gasit in Romania.

13 răspunsuri

  1. Interesant ceea ce faci aici cu berile.
    Apropo, care mi-o recomanzi pentru inceput ca sa testez, caut o bere care sa-i simt adevarata putere cu acid si sa fie rece.
    Ca sa descriu restul, nu o vreau tare ci cat mai slaba, dar sa nu aibe gust de dulce dar nici de amar foarte tare, numai ca sa se simta ca te pisca pe limba racoarea si acidul, iar gustul sa nu fie apa chioara cum intalnesti la unele beri romanesti.
    Astazi vreau sa incerc si eu si apoi sa-ti spun parerea mea.

    • stii cum suna ? de parca o femeie ar cauta barbatul ideal 😆
      habar n-am care ar fi acea bere … dupa gusturile mele cea mai buna bere de pe piata este grolsch (aceea cu dop de ceramica). dar cea mai buna licoare pe care am incercat-o, desi la noi nu cred ca poate fi considerata bere, ar fi Bundaberg cu ghimbir despre care am vorbit mai sus.

      altfel, o bere buna este Tsingtao, a chinezilor, asta ca sa trec aici si ceva exotic. eu ma feresc de berea mexicana 🙂

  2. Am luat grolsch, pentru ca asta am gasit din cele trei.
    Ce pot sa spun, cred ca am bauto imediat, e buna, e acidulata, e echilibrata, dar pretul e un pic c-am piperat, dar merita pentru o zi mai placuta.

    • mda, sincer sa fiu, in ultimul tip si eu am mers pe variante mai ieftine. Grolsch a avut un pret care a topit continuu, dar nu cred ca a cazut vreodata saub 3.5 ron. e cam scumpa. la cutie este mai ieftina, sain. desi, acum, nu stiu, poate mi s-a parut, dar am avut senzatia ca sesisez o diferenta intre grolsch la sticla si cea la cutie …

  3. These are genuineky great idwas in about blogging. You habe touched
    some good points here. Any way keeep up wrinting.

  4. I have been exploring for a little bit for any high-quality articles or
    blog posts on this sort of house . Exploring iin Yahoo I at last stumbled
    upon this web site. Reading this info So i’m happy to
    conveey that I have an incredibly good uuncanny feeling I discovered just what I needed.
    I most indizputably will make certain to do not overlook this web site and
    provides it a glance on a constant basis.

  5. If you desire to get much from this piece
    of writing then you have to apply such methods to your won website.

  6. Magnifique sujet.
    Je suis un apprenant qui à feuilleté une solution contre l’acné.
    Je suis ici pour partager cette solution acné pour aider les personnes qui souffrent d’acné sévère.
    Cette solution acné est pour moi la plus actif et je
    souhaite vous la redistribuer comment enlever l’acné

  7. While taking the „TBE” hat prolonged by the kid for
    him to autograph, the all-time nice smiled and supplied basic Floyd.

  8. Heya i’m for the primary time here. I found this boasrd and
    I to find It really helpful & it helped me out much.
    I’m hoping to offer one thing back and aid others lije
    you aided me.

  9. Hi there everyone, it’s my first go to see at
    this site, and paragraph is actually fruitful for me,
    keep up posting these types of articles or reviews.

  10. Hi there this is somewhat of off topic but I was wanting to know
    if blogs use WYSIWYG editors or if you have to manually code with HTML.
    I’m starting a blog soon but have no coding expertise so I wanted to get guidance from someone with
    experience. Any help would be enormously appreciated!

  11. Hey, you used to write magnificent, but the last several posts have been kinda boring… I miss your great writings. Past several posts are just a little out of track! come on!

Lasă un răspuns

