„Bintang” este brandul indonezian cel mai important in ceea ce priveste piata locala a berii. Este o bere din portofoliul Asia Pacific Breweries, o companie detinuta in proportie de 95,3% de catre gigantul Heineken, dupa ce acesta a cumparat anul acesta actiunile detinute de partenerul din Singapore, Fraser and Neave, intr-o tranzactie estimata la peste 4 miliarde USD. Producatorul „Bintang Pilsener” este o subsidiara indoneziana a APB, PT Multi Bintang Indonesia.
Desi culorile dominante ale etichetei sunt aceleasi cu cele ale steagului indonezian, logo-ul marcii isi tradeaza legatura cu, compania mama, Heineken, „Bintang” afisand cu mandrie steaua cu cinci colturi a olandezilor. Heineken a ajuns in Indonezia in perioada anilor ’20, mai exact 1929, cand arhipelagul era o colonie a regatului batav, fiind numita Indiile Olandeze de Est. Doi ani mai tarziu, in 1931, Heineken si compania din Singapore Fraser & Neave puneau la punct un joint venture, Malayan Breweries Limited, care, mult mai tarziu, in 1990, avea sa devina Asia Pacific Breweries.
„Bintang Pilsener” este un pilsner care aduce, (aud, pentru ca nu am testat-o), cu berea cu care este inrudita, Heineken. Sincer, sper ca nu este aceeasi chestie vanduta sub brandul olandez in Romania. 4.7% ABV si un aer exotic, cel putin in opinia mea. Mi-ar placea sa beau asa ceva pe o plaja, in Bali, in timp ce stau cu ochii pe nucile de cocos de deasupra … Ca pe butelie.
… si un „detaliu” cunoscut. Multora … Cheers !!!
Lasă un răspuns