D.R.E.A.M.

Cred ca am afirmat, candva, pe aici, ca marele meu vis ar fi acela de a pleca intr-o calatorie printre insulele Pacificului. O calatorie care sa dureze ani si care sa ma duca pe fiecare atol la care am visat vreodata. Un fel de calatorie gen „island hopper” … Well, ramane doar un vis, deocamdata. Pentru viata asta, cel putin … Intamplator, in timp ce cautam niste imagini legate de un atol din Marshall Islands, am dat de cel mai bun blog pe care l-am intalnit vreodata. Dupa standardele mele, evident. Este povestea fabuloasa a unui cuplu aflat intr-o calatorie in jurul lumii, calatorie care a inceput in 2010 si care va lua sfarsit in 2017 (!!!!!!!) in Grecia. 7 ani pe mare !!! … Povesti fascinante si imagini exceptionale … Ar fi pacat sa il ratati , probabil cei mai multi dintre noi nu vor trai niciodata asa ceva …

Welcome aboard Downtime

dtcsursa imagine : Downtimecat

3 Răspunsuri

  1. Klausen, asta e si visul meu.
    Locuiesc in Craiova si sunt pasionat, ca si tine, de insule in general, nu neaparat indepartate si exotice.
    Dar in privinta unui periplu prin Pacific, m-am gandit la un traseu foarte original: insulele din zona subtropicala a Pacificului de Sud.
    Iata care ar fi planul meu (te rog sa urmaresti traseul pe harta): plecarea din portul chilian Concepcion, apoi oprire in Arhipelagul Juan Fernandez (Robinson Crusoe, stii tu), apoi direct spre Insula Pastelui, apoi vizita pe insula Pitcairn (revolta de pe Bounty), dupa aceea m-am gandit sa trecem prin Insula Rapa Iti din Polinezia Franceza, dupa care urmeaza o distanta mai mare pana in insula Raoul din Arhipelagul Kermadec (cea mai nordica si cea mai mare), apoi sa vizitam insula Norfolk, dupa aceea insula Lord Howe si in sfarsit sa acostam la Sydney. Ei, ce parere ai?
    Tarile vizitate ar fi: Chile (portul Conception, Juan Fernandez, Insula Pastelui), Marea Britanie (Pitcairn), Franta (Rapa Iti), Noua Zeelanda (Raoul) si Australia (Norfolk, Lord Howe si portul Sydney).

    • Pai, din ce imi dau eu seama, te atrag mai degraba insulele muntoase ale Pacificului. Din punctul asta de vedere, Marquesas sunt musai de vizitat.
      Daca as ajunge sa strabat Pacificul, da, Easter Island si Lord Howe sunt must see si pentru mine. Lord Howe si pentru Ball’s Pyramid, evident🙂
      Pitcairn nu se prea pliaza pe ideea mea despre Paradis, mai ales de cand am aflat de problemele crunte ale micii societati de acolo …

      Traseul meu ar lua-o fix prin centrul Pacificului de sud, pentru ca Puka Puka este locul in care imi doresc cel mai mult sa ajung. Este cea mai frumoasa insula din lume, in opinia mea. Iar daca ar fi sa fac baie in Pacific, apoi, musai, am sa o fac si in Palau😆 … Altfel, pentru mine Pacificul inseamna atolii sai, egalati poate doar de cei din Chagos …

      • Puka Puka din Cook Islands, nu cea din Polynesia Franceza …

Lasă un răspuns

