Editii limitate …

Ma rog, nu stiu cat de limitate, in conditiile in care se voir si vinde … Nu prea mananc chestii de genul asta, insa mi-a atras atentia formula care include wasabi. Raritati de genul asta am gasit pe net (si am postat pe aici), piata japoneza fiind , in special, scena unor experimente gastronomice de genul asta. Pespi cu castraveti, de exemplu … Nu ma asteptam ca la noi sa intalnesc prea repede un astfel de produs, asa ca am zis sa incerc, sa vad ce si cum …

jkf

Cel mai comun chip mi s-a parut cel cu shorma, care nu este prea picant. Nu sunt nici halitor de shaorma, poate doar ocazional, insa am senzatia ca gustul aduce cu combinatia aia letala adusa de turci pe meleagurile noastre, cu ceva timp in urma … „Aripioarele picante” mi-au parut penale, insa recunosc ca nu ma atrage gustul de curry, iar puiul ala cred ca a mancat doar curry, toata viata lui … Wasabi, de la care asteptam cel mai mult, a fost, intr-adevar, cel mai spectaculos. Habar n-am daca hreanul japonez are gust similar cu al celui autohton, insa chips-urile astea au un gust autentic de hrean si sunt picante al dracului …Cum imi place hreanul, as spune ca mi-a placut „Chio Wasabi”, insa doar ca experment … Prefer oricand o friptura ca lumea …

There are no comments on this post.

Lasă un răspuns

