Jack the Giant Slayer

jgs

In principiu, nu ai prea multe de asteptat de la un film care preia o poveste citita, rascitita si de mult mai multe ori povestita. Cu exceptia efectelor speciale, evident, avand in vedere epoca in care traim … Cu toate astea, am fost mai mult decat interesat sa vad ce ascunde filmul asta in spatele promisiunii spectacolului 3D …

Well … in mod curios, si greu de explicat, mi-a placut la nebunie calatoria in lumea magicelor boabe de fasole, care mi-au luminat, candva, copilaria. Ma gandesc ca despre asta este vorba, despre asocierea cu anii inocentei, pentru ca altfel, filmul nu poate aspira la statutul de hit. In ciuda interpretarii bune a actorilor (distrubuitie solida : McGregor, Tucci, Bremner, McShane), care desfide standardele impuse de astfel de spectacole CGI. Apropos de efectele speciale, as spune ca sunt, in general, multumitoare. Ma asteptam la mai rau …

Mi se pare greu de gasit un puncy slab acestui film, odata ce ai stabilit clar nivelul asteptarilor pe care le pui pe masa. Mi s-a parut un excelent film pentru familii, fiind de laudat faptul ca producatorii au reusit sa tina in frau doza de macabru aferenta unor personaje care, in mod traditional, sunt in esenta … aplecati catre canibalism.

Mi se pare corecta cotatia IMDB, un 6,5 care indica un film placut. Repet, o buna ocazie de a strange familia laolalta. Sau, cel putin, asa mi s-a parut …

4 Răspunsuri

  1. Mi-a pIacut Jackuletu

    Dar pt acel family, mi-a pIacut mai mult asta:

    http://www.imdb.com/title/tt1623205/?ref_=sr_1

    O incantare!

    (Si desi n-am a p r e c i a t faza cu el intre bolovani (J.Franco… sau in fine, poate povestea aluia, ca Franco era doar actorul), aici mi-a placut)

    • OZ ? … zici ca-i bun … am un copilas care vrea sa il vada, insa ma gandeam ca nu merge pentru copii. credeam ca e vreaun musical in timpul alora cu Depp …
      o veste buna, cu alte cuvinte🙂

      ps. 127 de ore a fost bun, ma, tot incapatanat ai ramas ?🙂

  2. Si ca tot e cu „fairytales” or family

    Si asta e grozav (la animatii): http://www.imdb.com/title/tt0398286/?ref_=sr_1

    • Tangled nu l-am vazut, ca nu prea m-am mai uitat la animatii in ultimul timp, insa am auzit de el. Planuiesc, insa, sa vad „Croods”, multa lume imi spune ca merita …

Lasă un răspuns

