Beautiful Creatures

bc

Habar nu am de ce, insa atunci cand am auzit de acest film, fara a vedea vreun trailer, am asociat “BC” cu unul intre cele mai bune filme pentru copii-adulti sau adultii-copii, “Spiderwick Chronicles”. Din pacate, filmul asta se inscire in seria francizelor jalnice menite a spala pe creier generatiile de adolescenti. Adica, presupun ca va fi o serie, cotatia slaba a primei aparatii nu cred ca va inhiba foamea de bani a celor dinspatele ideii. Am avut vampiri romantici , zombies romantici, asa ca nu aveau cum sa strice si niscaiva vrajitori romantici, sau ceva de genul asta.

Una peste alta, filmul nu este o catastrofa si sunt destul de neutru asupra temei centrale pentru a nu ma avanta in tirade precum in cazul “Warm Bodies”. Nu fac, insa, parte din publicul tinta al filmului, asa ca pot spune ca am avut timp sa imi iau ceva hamburgeri in timpul … proiectiei.

Film cu adolescenti si magie mai mult sau mai putin neagra, film care m-a lasat indifferent. Acting bun al lui Jeremy Irons, chiar daca rolul este sub demnitatea sa. Cine s-ar fi asteptat, insa, la altceva ? ….

Cinefilia : Adina, Marian, Piratul Cinefil

There are no comments on this post.

Lasă un răspuns

