El cuerpo

cue

Inrudit financiar cu productii notorii precum „Los Ojos de Julia” ori excelentul „El Orfanato”, ” El Cuerpo” nu-si tradeaza apartenenta la cinematografia tenebroasa spaniola, remarcandu-se ca un film cu … suflet. Nimic spectaculos (sangeros), in schimb o reteta bazata pe un subiect extrem de bine construit, pus in scena cu ajutorul unui acting mult peste media thriller-elor americane de duzina.  Filmul debuteaza intr-un mod care te duce cu gandul ca vei avea parte de un horror in stilul „Eskalofrío”, in opinia mea unul dintre cele mai bune ale ultimilor ani, cel putin in ceea ce priveste cinematografia horror spaniola. Nu este cazul, filmul fiind un thriller clasic, cu un deznodamant extrem de bine camuflat intre piesele unui puzzle grefat in jurul unui personaj memorabil, Mayka Valverde, tipul de femeie care vrea sa controleze totul. Manipularea destinului in maniera „The Game” pluteste in jurul scenariului mult timp dupa ce devine clar ca filmul nu are nimic a face cu supranaturalul, finalul ramanand surprinzator.

Cunoscut international sub titulatura „The Body”, filmul lui Oriol Paulo este bine filmat, bine jucat si se remarca printr-o maniera intunecata de a spune povestea disparitiei unui corp dintr-o morga fara a deveni vreo secund cat de cat morbid. Sau, cel putin, asa mi s-a parut … 6,7  pe IMDB, o cotatie fair, in opinia-mi.

2 Răspunsuri

  1. L-am vazut si eu de curand. Cum imi place genul acesta de filme, departe de prostiile din filmele americane (majoritatea, asa cum ai remarcat si tu), i-am dat, cu generozitate, o nota de 9🙂

    • eu mi-s fan al macabrului spaniol/latino american. ma gandeam ca am exagerat putin cu aprecierile. ma bucur ca mai e cineva in „club”:)

Lasă un răspuns

