Bulgaria. Cateva impresii (1)

A fost prima data cand am ajuns pe litoralul lor … Si, sincer, primele doua zile am trait o oarecare dezamagire. Zlatni pyasatsi, cunoscuta la noi ca „Nisipurile de Aur”, nu mi s-a parut chiar cel mai feeric loc in care sa iti petreci vacanta. Era ceva … Am avut senzatia ca nu ii prea ajuta natura, in ciuda faptului ca tarmul este mai dramatic decat in majoritatea statiunilor de la noi. Apoi, aceeasi mare, tulbure, amenintatoare, fara culorile paradisiace cu care natura a blagoslovit marile mai calde …Nici nisipul nu mi s-a parut extraordinar, fiind mai putin fin decat in Mamaia, dupa parerea mea … De fapt, cred ca daca Mamaia ar fi avut parte de hotelurile bulgaresti si daca ar fi fost lipsita de supradoza de nesimtire autohtona, atunci ar fi fost „Cancun” in comparatie cu „Nisipurile” bulgaresti … Daca …

blg1

blg2

blg3

blg4

blg5

blg6

blg7

blg8

blg9

blg10

blg11

A fost, insa, o stare trecatoare. Odata intrat in atmosfera incepi a percepe avantajele turismului la sud de Dunare si cred ca , din pacate, acestea sunt covarsitor in defavoarea celui romanesc. Mai vorbim despre asta …

2 Răspunsuri

  1. Ce poze frumoase! Tu le-ai facut? Trebuie sa ai un aparat foto tare………………

    • nah, sunt doar tare „talentat”😆:mrgreen:

Lasă un răspuns

