Bulgaria. Cateva impresii (4)

Ca o concluzie, as psune ca Bulgaria mi s-a parut sub reclama care i s-a afacut in ultimii ani dar, intr-adevar, peste ceea ce ar putea oferi turismul de masa romanesc, in materie de litoral. Hoteluri clar peste majoritatea celor romanesti. Cel in care am stat a fost modern, curat si satisfacator in ceea ce priveste raportul calitate/pret. Bulgarii nu m-au cucerit, insa nici nu as spune ca m-au deranjat in vreun fel. Preturi mai mici decat la noi, insa indeajuns de mari pentru a scadea oarecum bugetul, in ciuda faptului ca am ales AI.  In materie de mancare all inclusive, as spune ca bulgarii nu prea exceleaza. Nu mori de foame, insa. Bauturile locale sunt slabute (cu ocazia asta mi-am redescoperit pasiunea pentru sucul de mere), deserturile sunt lamentabile, doar ciorbele mi s-au parut exceptionale. Zlatni P. mi s-a parut cocheta iar plajele, desi nu sunt ca in poze, sunt multumitoare. Am gasit cel putin o zona in care era aproape imposibil sa patrunzi in apa din cauza pietrelor. Paradoxul era ca era o zona scumpa. Am ocolit-o ulterior (era in apropiere de hotelul Admiral).

Una peste alta, am petrecut un concediu linistit si placut la ei, ramanand cu ideea ca Bulgaria nu este o destinatie pe care sa o stergi de pe lista viitoarelor destinatii. Insa nu este in nici un caz Seychelles, asta daca exista cumva confuzie in privinta asta. Nu este nici macar Grecia. Cred ca marele atu al Bulgariei ramane … pretul.

Romania ? … La intoarcere am vizitat o ruda in zona satului de vacanta din Mamaia. Exista acolo o multime de indivizi care au venit cu ponei pe care ii folosesc pentru poze. Sunt in jur de 10-15. Poneii simpatici, indivizii dezgustatori si agresivi. Pajistea din jur este plina de balegar iar mirosul este umilitor insa nu indeajuns de tare pentru a ajunge la narile primarului-carnaval (circ) Mazare. Am mers pana la marul marii si m-am trezit nevoit a merge printr-o … padure luxurianta. Aglomeratia era inimaginabila iar intentia de a intra in apa echivala cu experienta unei bai intr-un jacuzzi dintr-un film softcore. Doar ca acolo lipseau gagicile, gasind in schimb orice altceva. Am stat aproximativ 5 minute si apoi cap compas Ploiesti. Cu zece minute inainte ma gandeam sa mai ramanem si pe litoralul nostru. Am iesit din Mamaia si (nu este nici o gluma), am gresit drumul luand-o in loc de Ploiesti catre Mangalia/Bulgaria … Atunci am spus ca sunt idiot, insa acum ma gandesc ca nu este chiar asa … Intotdeauna sa ai incredere in instinctele tale, a spus cineva …

blg34

blg35

blg36

blg37

blg38

blg39

blg40

blg41

blg42

blg43

blg44

There are no comments on this post.

Lasă un răspuns

