Oblivion

obl

„Oblivion” este un film debusolant, in opinia mea. Nu imi dau seama de ce ar intentiona cineva sa faca un colaj care sa duca cu gandul la epocile trecute ale genului science-fiction, insa „Oblivion” nu este nimic altceva. „Matrix”,”The Island”, „Star Trek”,”Star Wars”. Toate sunt prezente si, probabil si multe altele. „Oblivion” pare a fi rezultatul (nedorit?) al unui gangbang sci-fy. Totul este previzibil din momentul in care iti dai seama cu cei ai a face. Problema este ca incepi a te intreba ce cauti acolo, in fata ecranului … Filmul nu este slab insa parca anul „Pacific Rim” a impus anumite standarde in ceea ce priveste fantezia televizata. Efectele speciale ale „Oblivion” cred ca pot concura cu succes la titlul de cele mai slabe ale anului, in ceea ce priveste productiile cu aura de blockbuster. Este vorba, pur si simplu, de insertii CGI provenind jocurile low budget ale anilor ’90. Se spune ca filmul este un omagiu adus science-fiction-ului old fashion. O fi, nu zic nu …

Insa preluarea unor elemente de scenariu ale unor filme celebre (mixata cu niste efecte speciale patetice) nu a avut darul de a crea un univers credibil. La dracu, si efectele sonore sunt preluate din Star Wars !!! … Coloana sonora este peste medie, insa pentru asta as fi putut sa imi iau soundtrack-ul …

Film bun pentru cinefili, o dezamagire pentru un fan al genului, precum cel ce scrie in acest moment … 7,1, spune IMDB ?

ps. Jaime Lannister a aterizat direct in viitorul post apocaliptic al Terrei … Asta da surpriza😆

Cinefilia : Adina, Marian, Jovi, Piratul Cinefil, Angela, Julia, Movies As Mentors, Ioana

6 Răspunsuri

  1. mie mi s-a parut cam romantat pentru un SF

    • extrem de mult, da. unul dintre motivele care ma fac sa spun ca este … debusolant.

  2. The Conjuring….toata lumea spune ca e un horror super super….taaaaare sunt curios daca ma tine sa ma uit la el.

    Intre timp nu uita, pe agenda la cinema avem The Wolverine si…..Elysium. Am vazut azi un trailer mai nou si scuza-mi expresia, dar mi-a spart fata, Sper sa nu fie doar trailerul bun, dar ce am vazut acolo chiar mi-a placut.

    • the conjuring il astept de ceva timp. imi este cam teama de el, sincer sa fiu🙂

  3. Klausen, si totusi Oblivion mi s-a parut bun. Parca e chiar mai bun decat After Earth.
    Cel mai bun de anul acesta, pana acum, cred ca este The Purge.
    Astept cu interes si nerabdare Elysium si Europa Report.
    Toate cele bune. Pe curand.

    • nu este rau, doar ca ma asteptam la altceva. cam … contemplativ, dupa gustul meu …
      Am vazut recent The Purge si mi-a placut. desi nu mi-a confirmat asteptarile. De Europa Report am auzit ceva de bine, dar nu l-am vazut. Iar Elysium nu imi spune nimic, desi am auzit vorbindu-se si de el …
      vorbim.

Lasă un răspuns

