The Colony

cln

„The Colony” face parte dintr-o categorie de filme care ma incanta. Savurez post-apocalipsa, indiferent ca este vorba de un blockbuster sau de un low-budget fara pretentii. „The Colony” intra in a doua categorie cu toate ca pune pe afis doua nume uriase, Lawrence Fishburne si Bill Paxton. Filmul are parte de o idee clasica si extrem de plauzibila, in opinia mea. De fapt, cea mai probabila, in umila-mi parere, in cazul in care, vreodata, se va fi stins lumina … Problema este ca scenariul a fost scris iar filmul regizat intr-o maniera lipsita de talent. Finalul este dominat de o violenta ieftina, productorii ratand ocazia de a obtine o atmosfera terifianta mult mai subtila. Este insa ceea ce a transformat „The Road” intr-o capodopera si, trist dar adevarat, cinematografia nu ofera intotdeauna asa ceva … Personaje slab dezvoltate. Costume in aceeasi nota. La nu stiu cati ani dupa caderea civilizatiei, Zegers purta o geaca chiar misto … Not cool, man, not cool😆

Film … Mno, sunt mult prea subiectiv pentru a putea oferi o parere. Mie mi-a placut, insa daca nu esti amator de scenarii postapocaliptice, cred ca ar fi bine sa eviti filmul asta …

6 Răspunsuri

  1. Hai, că zic săru-mâna pentru 2 recomandări!😉

    • eh, n-ai pentru ce. insa, atentie la asta de mai sus, daca nu esti fan al genului o sa te cam dezamageasca …

      • O să-mi asum riscul…😉

      • ei, pana la urma , are telecomanda cateva butoane folositoare🙂

  2. N-am vazut (inca) The Colony, dar The Road este fabulos.
    L-am gasit in Real cu doar 10 lei.

    • The Road mi-a dat peste cap topul personal. numarul 1 de departe …

Lasă un răspuns

