The Best Offer

tbo

“The Best Offer” este o poveste de dragoste atipica si nu prea, in sensul ca urmareste idila care se infiripeaza intre un individ impecabil din puncul de vedere al manierelor, expert intr-un domeniu care i-a adus extrem de multi bani (lumea licitatiilor high end), si pe deasupra, cu aproximativ 250 de ani in plus fata de Dulcinea-i. Dragoste atipica insa, in acelasi timp, sportul numarul unu al mapamondului  iar asta nu de ieri, de azi.

Filmul nu ar face in nici un caz parte din aria mea de interes daca in rolul tipului care dezvolta o adevarata obsesie pentru misterioasa sa partenera de afaceri  nu ar fi un actor pe care il consider un geniu inca de pe vremea cand am vazut senzationalul “Quills”. Geoffrey Rush, fabulous in orice rol ar fi distribuit. Rush are un stil care aduce un umor delicios in orice situatie, iar batranul Virgil Oldman nu face exceptie.

Filmul este captivant si deloc plictisitor, in ciuda lungimii sale considerabile. Marele atu al scenariului este acela ca reuseste sa camufleze finalul desi la un moment dat am inceput a avea banuiala ca se va intampla ceva.

“The Best Offer” este un film “greu”, dominat de prestatia de Oscar a lui Rush si de prestanta personajului caruia acesta ii da viata. Este un film care vizeaza clar categoria cinefililor adevarati si cu toate ca nu ma consider parte a acesteia as putea spune ca este unul dintre cele mai bune filme pe care le-am vazut anul acesta.

Incantator.

2 Răspunsuri

  1. mi-a placut foarte mult. din cauza ta l-am vazut. multumesc.

    • da ?🙂 ma bucur ca am nimerit-o🙂
      dupa parerea mea este un film din categoria care iti lasa senzatia ca ai petrecut timp de calitate. senzatie care persista mult timp …

Lasă un răspuns

