Captura zilei

cz

6 Răspunsuri

  1. Şi ai păstrat-o pentru tine sau te-ai bucurat de ea împreună cu alţii? A, şi încă un lucru; dacă e ceva ce nu voi mai bea în viaţa mea toată, aceea va fi berea cu ghimbir.

    • am pastrat-o pentru colectie🙂
      legat de berea cu ghimbir, ai incercat Bundaberg (FA) ? banuiesc, ins,a ca ai baut din aia alcoolizata .,.. nici mie nu imi place tipul ala.

  2. Nu îmi mai amintesc cum îi zicea, dar ştiu că am dat pe ea mai mult decât pe un pachet de ţigări; Dunhill. Şi-aşa îmi venea să plâng…

    • hmmm. sunt curios. daca iti amintesti sa imi spui si mie ! ma intreb daca era Ginger Beard de la Wychwood Brewery sau Old Tom Ginger. pe astea le-am vazut pe la noi … sau Crabbies, da’ aia n-ar trebui sa fie asa scumpa …

  3. O să îţi spun; nu’mi mai amintesc decât dacă văd sticla, pentru că era de’o frumuseţe rară, de’o robusteţe aşa, ea fiind cea care m-a îmbiat şi m-a fermecat să o cumpăr, precum şi preţul, deoarece mi-am zis că dacă e o căruţă de bani, musai face. Şi n-a făcut. Or’ eu nu ştiu să beau bere.

    • asta, cumva ?

      daca dai de Bundaberg, sa o incerci, totusi … o sa iti schimbe parerea

Lasă un răspuns

