R.I.P.D.

rpd

Nu am reusit sa descopar in ce an a lansat Peter Lenkov comic book-ul care sta la baza acestui film insa trebuie sa recunosc ca nu mi-am batut prea tare capul. Astfel, nu am nici cea mai mica idee daca asemanarea cu „MIB” este rezultatul unui tribut sau daca benzile desenate sunt inspirate din povestea filmului lansat cu multi ani in urma (nu incetez a ma minuna cum trece timpul !!!) de catre Barry Sonnenfeld.

Procedeul de a clona un produs, mergand pe aceeasi platforma, este des intalnit in industria gaming-ului dar si in cea auto. Iei scheletul/motorul si deasupra pui o alta „interfata vizuala”. Este ceea ce au facut si cei din spatele acestui film, pe numele lor Dark House Entertainment. A iesit un film care seamana pana la a se confunda cu mai sus mentionat-ul „Men In Black”. Aproape fiecare element este prezent, inclusiv genul de umor al „MIB”. Ma rog, in cazul asta se poate da credit producatorilor, intrucat au in portofoliu un film caracterizat de acelasi stil sugubat, film care nu poate fi acuzat de vreo forma de plagiat, in opinia mea. Este vorba de „My Name Is Bruce”, un film care mi-a placut mult, la vremea sa.

Cu alte cuvinte, daca ai vazut MIB nu pierzi mare lucru in cazul in care eviti RIPD. Sincer sa fiu, as prefera acest film unei alte parti a francizei cu Will&Tommy Lee. Pana la urma ai parte de alte … culori. In rest spectacolul este acelasi, dar as spune ca voi da un vot de incredere acestui film. Cu o singura conditie : sa nu existe un sequel. Cred ca IMDB este prea dur. 5,4 mi se pare mult prea putin. Macar pentru prestatia (intotdeauna) incantatoare a lui Jeff Bridges filmul merita peste 6 …

Cinefilia : Jovi, Marian, Adina, Piratul Cinefil, Angela, Julia, Ioana, Movies as Mentors

 

There are no comments on this post.

Lasă un răspuns

