Weekend pe malurile Yantrei (4)

Veliko Tarnovo pune la dispozitie o zona pentru souvenir shopping. O strada cu aspect medieval, careia cred ca i se spune Samovodska, fara a fi foarte sigur de lucrul asta. Preturile nu mi s-au parut foarte mari iar oferta este destul de variata. Mi-a atras atentia un magazin de antichitati unde am vazut cateva artefacte ce pareau a proveni din perioada WWII. Accesorii cu insemne naziste, intre care o bricheta cu insemnele „SS” ar fi fost o piesa de rezistenta intr-o colectie de gen (cunosc pe cineva care ar fi fost incantat de asa ceva). Spune „pareau” pentru ca am gasit asemenea obiecte si la un vanzator stradal din Arbanassi, si am dubii ca zona Veliko Tarnovo abunda de astfel de vestigii … Presupun ca erau fake-uri, iar pretul, exhibat in Arbanassi, era colosal. 30 EUR, un briceag … Am lasat-o pe alta data …

57

58

59

60

61

62

63

64

65

66

67

68

69

70

71

72

73

75

76

74

There are no comments on this post.

Lasă un răspuns

