Weekend pe malurile Yantrei (5)

Se mananca bine in Veliko Tarnovo, iar preturile nu mi s-au parut foarte mari. Cred ca am platit maximum 40 Leva, un pranz pentru doua persoane. Cam ca pe la noi, poate ceva mai ieftin. Am avut doua mese la hotel, in pretul platit pentru cazare, iar calitatea a fost net superioara comparativ cu ceea ce am intalnit in sistemul AI, pe litoralul lor. Inca o data, am fost incantat de ciorbele lor. Berea este ok, maximum 2 Leva. Am incercat mai ales berile autohtone, Bolyarka fiind produsa chiar in Veliko Tarnovo. Raman la parerea ca Shumensko Premium este cea mai buna bere bulgareasca, dintre cele incercate de mine. Surprinzator de buna mi s-a parut Zagorka Fusion. O bere cu suc de struguri …

78

79

81

82

83

84

85

86

87

89

90

91

92

94

95

96

97

99

100

101

102

103

104

105

 

There are no comments on this post.

Lasă un răspuns

