Weekend pe malurile Yantrei (6)

Arbanassi este un sat situat pe un deal (de fapt, un platou), deasupra orasului Veliko Tarnovo, de care il despart vreo patru kilometri. Initial am avut intentia sa mergem pe jos pana acolo, insa drumul este destul de lung, in conditiile in care nu esti un trekker adevarat. Exista riscul ca odata ajuns in sat sa nu prea mai ai chef de batut purceaua pe acolo. Arbanassi este cochet. Multe hoteluri care arata bine, destule restaurante. Asta la prima vedere, pentru ca nu am vazut toata zona. Am auzit destule opinii care indemnau cazarea acolo. Mi se pare ok daca vrei sa tai frunza la caini cateva zile, in mijlocul naturii, arhitectura locului avand deosebita grija pentru natura. Parerea mea ramane aceea ca daca vrei sa vezi Veliko Tarnovo este bine sa te cazezi acolo. Sa simti orasul …

106

107

108

109

110

111

112

113

114

115

116

117

118

119

120

121

122

123

124

125

2 Răspunsuri

  1. Ce frumos este aici!!!!!!!pare locul ideal in care sa traiesti o viata linistita si sanatoasa…imi place!

    • este. da’ e mai frumos jos, in oras🙂

Lasă un răspuns

