Black Sheep Riggwelter Strong Yorkshire Ale

1

„Riggwelter” este o bere din portofoliul Black Sheep Brewery, un producator englez din Masham, North Yorkshire. Cu toate ca este o companie relativ tanara, infintata in 1991, se poate spune ca aceasta continua traditia celui de-al doilea producator familial de bere din Anglia, T&R Theakston . Asta pentru ca Black Sheep a fost infiintata de catre fostul manager al  T&R Theakston, Paul … Theakston, plecat in 1988 de la compania a carui conducere o preluase in 1968 de la tatal sau, Frank Theakston, in urma unor ineintelegeri intre membrii familiei si alti actionari, ceea ce a dus la anumite schimbari de actionariat. „Riggwelter” este un strong ale de 5,7% ABV cotat ca „foarte bun” de BeerAdvocate.

2

3

4

 

4 Răspunsuri

  1. Frate, berea aia a rasuflat de cand ai cumparat-o de la mare. Cand zici ca bem si noi un Goblin?🙂

    • Hobgoblin … buna bere. am inceract-o acum ceva timp. suntpe cale sa devin fan al alora de la Williams Borthers … am baut o bere bestiala de curand

  2. Delirium…Lasata bine la rece si….

    Prima impresie: capacul o dezamagire. Ma asteptam la un capac frumos decorat, in schimb daude un capac cum era la cico pe vremuri, vopsit intr-o culoare de albastru deschis care a si sarit un locul unde am desfacut capacul.

    Gustul: Puternic amarui, dar nu, nu este Neumarkt.🙂 La prima gustare pare a fi o sampanie puternica, dar amaruie. Bere puternica, mai puternica decat sunt eu obisnuit, adica 8.5% alc. O experienta interesanta, dar cred ca e prea puternica si prea amaruie pentru gustul meu. Oricum, multa mai buna decat „posircile” nationale pe care obisnuiesc sa le degust si de care stranii rad cu…dosul.🙂

    Ce este de mentionat este ca „haina” face berea. Frumos „ambalata” iti atrage atentia si daca te prinde este posibil sa mai vrei sa o „scoti” la o plimbare. Eu sunt totusi baiat cuminte asa ca „ma pastrez” pentru o alta.🙂

    • mda. cam asa am zis si eu, la inceput, pana sa inteleg ce si cum, in materie de bere belgiana … nu cred ca trebuia sa o dai prea mult la rece. o incerc si eu si dezbatem🙂

Lasă un răspuns

