We’re the Millers

wm

„We’re the Millers” este un road trip movie care nu iese cu nimic in evidenta. Sincer, am senzatia ca nu va lasa in memoria celor care l-au vazut mai multe urme decat a lasat, la vremea sa, „RV”, un film din aceeasi categorie, cu Robin Williams, cap de afis. Astfel, nu prea imi explic felul in care IMDB il ridica deasupra multora din comediile bune ale acestei perioade. Ma intreb daca nu cumva responsabila pentru acest succes nu este chiar show-ul de streaptease pus in scena de J.A (sau vreo dublura premium)…

„We’re the Millers” nu este un film rau. Am ras decateva ori, desi nu am ajuns la stadiul de a varsa lacrimi. Are un umor care devine indecent pe alocuri, dar asta este, deja, un cliseu imbratisat de majoritatea comediilor mainstream. Apropos … o groaza de clisee si aici, fara ca asta sa produca grimase, avand in vedere caracterul superficial, de vacanta, al scenariului. Acting bun, personaje reusite, atat cat se poate obtine de la o astfel de comedie. Cred ca Will Poulter, pe care il remarcam inca de la „Wold Bill”, este actorul care a investit cel mai mult talent in filmul asta. Nu degeaba, as spune:mrgreen: … Da bine la CV cuplul Aniston/Roberts …

„Este The Millers” un film bun ? As spune ca nu pacaleste. Amuza, adica isi atinge tinta. Cred, totusi, ca este oarecum supraevaluat de IMDB.

2 Răspunsuri

  1. E un film ok. O comedie simpla, fara a abuza de glume proaste asa cum se obisnuieste in ultima vreme. Eu unul chiar am savurat aceasta comedie. Poti sa incerci sa vezi „Syrup „. Incearca un trailer intai ca sa nu imi aud pe urma vorbe.🙂 Eu spun ca merita, mai ales ca din ce am citit pe net, cartea este un succes. Fie vorba intre noi, mai mult m-am uitat pentru „gagica”. Americanii astia frate… ambalajul face tot:)

    • bai, Babele, da’ Syrup ala are o cotatie de doi lei pe IMDB … tot la seriale ramai expert:mrgreen:😆
      ps. ma interesez de el

Lasă un răspuns

