Floris Chocolat . Test

1

„Chocolat” este una dintre berile vandute sub brandul „Floris” de catre producatorul belgian Huyghe Brewery, un berar a carui istorie incepe in 1906 si care a devenit cunoscut prin straniul brand „Delirium Tremens„, cel reprezentat de elefantii roz. Daca nu prea am asteptari de la mixurile bere/fructe, as spune ca altfel a stat situatia in privinta acestui „Chocolat”. Ma gandeam ca …

Ei bine, prima impresie a fost buna. Berea, cu un aspect … tulbure, namolos, are o aroma care expira ciocolata. Calda. D’aia la plic. Incredibil de dulce. Placuta la inceput, dar, de la un moment dat, aroma devine gretoasa. Gustul nu mi s-a parut foarte intens. Spalacit, mai degraba. Si tangential berii. Presupui ca ceva de pe papilele-ti seamana cu berea. Ma intreb, daca iau o bere oarecare, la pet de cat o fi sau, si mai bine, d’aia „adevarata” la draft, si daca o amestec cu ciocolata calda la plic, oare ce iese ?… Ma tem ca obtin cam acelasi lucru la un pret mult mai mic. „Floris Chocolat” este vanduta la peste 10 RON la noi. Nu stiu cum sa numesc chestia asta. N-as vrea sa jignesc pe nimeni. Eu am gasit-o la aproximativ 5 RON, la unii care se pregatesc sa paraseasca piata autohtona. La pretul asta poti cumpara o bere ca lumea. „Chocolat” nu este ceva care sa intre in categoria asta. Gusturile nu se discuta, asa ca sunt sigur ca exista amatori ai licorii asteia, cu gust de ciocolata. N-am putut sa o beau pe toata. Nu am putut sa imi fac asta … Ma intreb, totusi, daca nu cumva nu am stiut sa aleg mancarea ? …

There are no comments on this post.

Lasă un răspuns

