In lumea lui Willy Wonka …

cho1

cho2

cho3

cho4

cho5

cho6

cho7sursa imagini : Lookw

16 Răspunsuri

  1. A venit Pellegrini si probabil se mira ca tara care se numea Anglia are stil de Italia

    1-0, pentru ca dupa acel gol, in careul lor era ”padure” de picioare si joc a la CheIsea cu Barca :)) (si ca si alora din Londra, le-a iesit!)

    La 19:00 incepe NY Knicks – S.Antonio Spurs cu Parker, Duncan, Ginobli, Carmelo, Smith, etc

    Dupa asa meci in ANGLIA, mai bine niste NBA

    • mdap. nu te contrazic. mai uit la united cu Arsenal, si , cu exceptia golului, nimic, nimic, nico o faza. doar capete sparte … de ceva timp, se intampla ceva, cu PL. merg, insa, decent in Europa

      esti la Dolce, de ai NBA ?

      • Era bene dar no

        Streaming… sau pe-un site unde e suficient sa depui macar 1 leu si ai o transmisiune stabila fara chestii gen ,,buffering”😀

        Dar cum faza nocturna e mai ‘greoaie’ si transmisiile cu ore mai ”europene” apar in w-end, cateodata iau meciu de pe torentel😀 cu HD (dar asta in special la ceva ce pare sau e: derby)

      • hmm. este prima data cand aud de metoda asta de a vedea meciurile. dar le pun aia imediat ? nu afli scorul? sau te uiti doar pentru show …

  2. Apetisanta lume!🙂
    Spre deosebire de alte persoane, eu nu sunt la dieta, deci ma pot bucura oricanbd de ceva dulce.

    • norocul tau ! eu am cam exagerat in ultima vreme, asa ca …

  3. Ok. Nu insist. Nici mie nu imi place ciocolata neagra. In schimb, cea cu lapte si nuci e ok.🙂 Oricum, cred ca prajiturile ingrasa mai mult decat ciocolata pentru ca ele contin si aluat, iar amidonul din faina se transforma si el in glucoza.

    • mai degraba renunt la ciocolata decat la prajituri !!!😆
      sunt nebun dupa creme !

      • Off topic. Ti-am trimis acum ceva vreme o propunere de colaborare. Era intr-un mesaj privat pe Facebook. Presupun ca nu l-ai vazut.🙂 Astept un raspuns. Daca nu intri pe Facebook si vrei sa vezi totusi despre ce era vorba , iti voi trimite un mail.

      • da, te rog, trimite-mi pe mail (stefanrazvanbogdan@yahoo.com)
        imi cer scuze, nu intru apropae deloc pe facebook. sincer, cred ca nici nu stiu a il folosi ca lumea. nu m-a cucerit🙂

  4. Am trimis. Mailul e de la oanadamian@ymail.com

    • salut, Oana !
      am vazut mail-ul in seara asta. deocamdata sunt pe langa subiect insa ma interesez.

      • Ok. Blogul din mail e nou e destul de muncit la el ca sa il punem pe picioare…s-a incercat utilizarea unui instrument de promovare care sa fie cat de cat structurat. Mai e si http://cridas2004.wordpress.com/ si in fine inca vreo cateva pagini incepute,dar care nu au oferit cine stie ce…🙂

      • mie mi s-a parut foarte bine realizat.

Lasă un răspuns

