Inca una dinspre „Țara Soarelui Răsare” …

pps

Subsidiara japoneza a gigantului Pepsi da, inca o data, dovada de o imaginatie debordanta. Inca una, lansata anul trecut, cred. „Salty Watermelon” a fost inspirata de un obicei straniu, pentru mine, al japonezilor care ar consuma pepenele galben rosu cu … sare. Acum, ma intreb daca pentru ei este obisnuit sa il mananci cu paine … Fiecare cu obiceiurile sale, insa … „Salty Watermelon” este cu siguranta ceva ce as incerca …

6 Răspunsuri

  1. Nu e pepene roșu?

    • rosu, da ! defect „profesional”. pentru mine nu exista decat pepenele galben🙂

  2. Cred ca la noi de ar introduce pepene cu paine pepsi ar lasa coca cola rau in urma.
    Dar oricum e tare, hidratare prin sare cand esti prea incins.

    • habar n-am. eu n-as incerca asa ceva. doar cand ma gandesc la o bautura sarata si ma ia durerea de cap. oricum, la noi si Pepsi si Cola sunt destul de cuminti. Ma mira, pentru ca au un portofoliu fabulos de „experiente” …

      • Eu zic că e păcat… Oricum…au început să invadeze prin importuri… Pepsi (sub altă marcă) cu portocale… Interesant, Cola cherry, diet coke, diet coke cherry, cola cherry românia, coca cola vanilla, cerry coke polonia… Și apar tot felul de importuri interesante din uk și de la alte firme. De asta mi-am făcut și blog! Sper să mai tot apară! Am încercat tot felul de combinații și acum am pregătite încă vreo 30, insă n-am timp să le scriu odată pe toate și să le mănânc/beau.😦

      • astea de la coke sunt ok, desi nu prea mai beau carbonatate. cherry este chiar interesanta. vanilla ma reincercat-o recent, cand au intrat cu ea in piata. imi era dor, se gasea la pet mic in urma cu multi ani … dar , la fel, nu este chiar pe gustul meu …

Lasă un răspuns

