Prisoners

prsn

„Prisoners” este unul dintre cele mai bune filme pe care le-am vazut anul acesta. De fapt, doar „Jagten” si ” The Best Offer” concureaza cu acesta iar competitia este cu adevarat stransa. Altfel, as spune ca „Prisoners” este cel mai bun film care abordeaza subiectul rapirilor de la „Changeling” incoace. Nu mi s-a parut la fel de sensibil dar puncteaza decisiv prin rolul impresionant realizat de Hugh Jackman.

„Prisoners” este un film cu un scenar impecabil gandit. Se joaca cu apartenenta persoanjelor la una dintre taberele binelui si raualui si propune o enigma cu un final incantator. Un film care te indeamna sa gandesti si care infioara prin verosimilitatea actiunii si a reactiilor personajelor. Regizorul canadian Denis Villneuve realizeaza o capodopera si isi confirma V-ul in care straluceste fabulosul „Incendies„.

Scenariu compact, fara fisuri, acting impresionant, regie de clasa, cotatie stelara pe IMDB. Adevaruri. „Prisoners” este o mica opera de arta si are marele merit de a se remarca in acest fel in acelasi timp cu a deveni un hit box office.

FANTASTIC !!!

8 Răspunsuri

  1. Pe bune? Ma mir ca am supravietuit 2 ore si jumatate sa nu adorm. Eu nu inteleg de unde nota asta asa de mare. E un film ok, care intr-adevar trezeste niste sentimente de groaza, oroare, dar cam atat. Si finalul… Pe bune? Raman la serialele si desenele mele.🙂

    • esti dus, Babele !!!😆 … final fantastic. subtil.

  2. Foarte interesant articolul si foarte educativ. Pot spune cu cea mai mare incredere ca citirea acestuia m-a ajutat in viata mea de zi cu zi. Tot ce tine de domeniul constructiilor si instalatiilor mi se pare foarte interesant iar prin aceasta cale tin sa ii multumesc celui care a scris acest articol. Daca tot suntem pe acest subiect, al constructiilor si instalatiilor as vrea sa precizez un singur lucru: pentru cei interesati de mai multe informatii legate de fose septice ecologice puteti gasi o lista de preturi fose septice la: http://www.poli-tan.ro/preturi-fose-septice.html

    • misto

  3. Ma intreb ce-o fi cu tine ? Pe bune , exagerezi ! N-ar fi nimic daca n-ai exagera rau…Cotatia IMDB stim toti ce e .🙂 Pot , insa , respecta faptul ca ti-a placut foarte mult si chiar ma bucur !🙂

    • film senzational. imi mentin opinia. nu este mai bun ca Chamgeling, dar ala intra in Top 10 ever, pentru mine.
      sa inteleg ca nu te-a impresionat ? de ce ?

  4. Sa ne intelegem , filmul mi-a placut . Inainte sa-ti scriu , m-am hotarat sa-l revad. Abia l-am terminat , dar ca si prima data simt ca ceva nu este in ordine si nu stiu ce anume . Nu pot sa vin cu un feeling drept argument , deci lasa-mi citeva zile pentru sedimentare . In schimb , ceea ce mi se pare remarcabil la director este aducerea impreuna a celor doi mari actori , Jake si Hugh ! Deci , rabdare , te rog !🙂

    • aparent, ai alt tip de approach🙂 eu ma arunc, de obicei scriu la prima impresie. este foarte adevarat ca de multe ori ma intreb ce-am gandit la momentul zero, dar imi place asa …

Lasă un răspuns

