Dead Crow (Bourbon Flavoured Beer). Test

1

„Dead Crow” face parte din portofoliul companiei SHS Drinks, cunoscuta in trecut sub denumirea Beverage Brands. Acum face parte din SHS Group, un grup cu sediul in Belfast, grup ce se lauda cu vanzari anuale de aproximativ 400 milioane GBP. „Dead Crow” este produsa nu in Irlanda de Nord ci in Anglia. Din acelasi portofoliu face parte si o bere care se gaseste, deasemenea, in Romania, „Cuvana”, o bere cu aroma de rom, daca nu ma insel. Cel mai cunoscut produs al SHS ar fi o bautura RTD (ready to drink), vodka WKD. Cred ca am vazut-o prin Selgros, dar nu face parte din aria mea de interes asa ca nu stiu nimic despre ce hram poarta …

Am gasit „Dead Crow” in Bulgaria dar am incercat-o abia dupa ce am vazut-o si in Romania (Kaufland). Am asociat-o cu ceea ce as numi „sunshine beers”, berile baute la malul marii, cu o bucata de lamaie indesata in gatul sticlei. Sau in cluburile lounge … Miroase ca o bere industriala si are un aspect de lager clasic. Blonda si limpede. Gust dulce finalizat cu un aftertaste … acru. „Dead Crow” are un grad de alcoolizare decent (5,5% ABV) insa pe masura ce bei ai senzatia ce simti mai mult alcool decat sugereaza incantatoarea-i eticheta.

Nu mi-a placut „Dead Crow”. Deloc. Iar pretul de peste 5 RON nu lucreaza in favoarea sa …

There are no comments on this post.

Lasă un răspuns

