Gravity

grv

Treaba este extrem de simpla. Filmul asta iti garanteaza o experienta fabuloasa DACA reusesti a te cufunda complet in atmosfera-i stranie, evident nepamanteana. In caz contrar cred ca ai sanse a te plictisi ingrozitor. Cum am auzit ca ar fi fost cazul unora fata in fata cu complexitatea infioratoare a „Lord of The Rings”. O chestie care m-a socat, la vremea sa …

Cuaron nu este un oarecare. Cred, insa, ca s-a reinventat cu acest film, depasind statutul de semnatar al idilei interzise transformate in cinema cult cunoscuta sub numele de cod „Y Tu Mama Tambien”. „Gravity” este un film memorabil iar mexicanul se poate retrage linistit, pentru ca numele sau va fi retinut de lumea filmului. Pentru senzatia de imponderabilitate, pentru coloana sonora care impleteste fabulos sunetele cu tacerea absoluta (din ce imi aduc aminte, doar in „The Collector” am intalnit o tacere care sa „spuna” atat de multe) … Pentru sansa data oricarui privitor de a asista la ceea ce cred ca este CEA MAI LUNGA CALATORIE din istoria cinematografiei … Este un drum halucinant de lung intre naveta aia spatiala si acea plaja fara nume din final. Cu tot respectul pentru distantele imposibil de calculat propuse de genul science fiction …

Mi-a placut al dracului de mult „Gravity”. Aveam ceva dubii, pentru ca nu sunt un mare fan al experimentelor space drama, in afara celor ce au tangenta cu mostenirea lasata de Ridley Scott &HR Giger. Temeri nejustificabile. „Gravity” este fenomenal. A fost nevoie doar sa ajung acolo … Restul a fost pura incantare.

Cel mai bun SF al anului? Hell yeah !!!!

7 Răspunsuri

  1. interesant😉

    • yap🙂

  2. ca de obicei rusiis sunt de vina, dar nimeni nu spune ca datorita rusilor exploratorii se bucura de spatiu.
    ma uitam la costumele astronautilor, ce complicate si greoaie erau costumele americane, si ce simple si eficiente cele rusesti
    filmul reusit, dar actrita exagera cu panicadi, lipsa oxigem dar totusi respira, etc.

    • stii, imi aduci aminte de bancul ala :
      NASA a cheltuit cateva miliarde si a pierdut cinci ani ca sa inventeze un pix care sa functioneze in conditii de imponderabilitate. Rusii au folosit un creion mecanic😆
      ps.am observat chestia asta … m-am gandit la un moment dat, „aia mai are 1% oxigen” si 45 minute de film. cum se descurca ?
      pana la urma s-a descurcat . am decis sa nudau atentie amanuntelor de genul asta. m-a incantat filmul, per ansamblu🙂

      • un film care te va incanta sigur e Stallingrad 2013, un film cum numai la rusi vezi, eu unul sunt indragostit de regia tipic ruseasca, e net superioara holywoodului, detaliile sunt fenomenale, efecte atat de reusite ca iti vine sa derulezi la nesfarsit secventa, istoria filmului, personajele, am stat doua ore fara sa clipesc, ceea ce de mult nu am mai stat asa.

      • n-am auzit de el, dar subiectul este foarte tentant pentru mine. practic, cel mai fidel scenariu apocaliptic pus in practica in ultima suta de an a fost asediul de la Stalingrad …da, da. o sa il vad cu siguranta. doar sa dau de el …

  3. […] pareri: Angela, Andrei,  Marian, Klausen, […]

Lasă un răspuns

