2013 Review : Top Filme

Fara a avea pretentia ca pot decide asa ceva, imi permit a spune ca anul 2013 mi s-a parut mai bun decat 2012, in ceea ce priveste calitatea filmelor vazute de catre mine. Spun asta pentru ca mi-a fost greu nu doar sa aleg primele zece filme, dar si sa fac vreo departajare intre acestea. Astfel, ordinea este destul de relativa … In plus, am lasat in afara primelor 10 pozitii filme memorabile precum War Horse, Argo, El Cuerpo, Byzantium sau Evil Dead

Fara alte comentarii, topul meu personal pentru 2013 (filme vazute anul acesta) arata astfel : 

1. Jagten (The Hunt)

1 Subiect dureros, desfasurare socanta si revoltatoare a povestii, acting senzational. Cel mai bun film al anului. Simplu.  

2. La Migliore Offerta (The Best Offer)

2 

Pentru prestatia fabuloasa semnata Geoffrey Rush. Un film care subjuga. Un film care respira calitate …

3. World War Z 

3 

Un loc 3 impus de motive strict … subiective. Foarte putine lucruri ma atrag mai mult decat un zombie movie de calitate.

4. Pacific Rim

4 

A spulberat standardele impuse de „AVATAR”, in ceea ce priveste spectacolul vizual. L-am scos cu greu de pe podium …

5. Django Unchained

5 

Walz … and nothing else matters …

6. Gravity

6 

Am stiut, inca din momentul in care l-am vazut, ca acest film va ajunge in acest top. Are ceva aparte … Magnetism …

7. Prisoners 

7 

Un film … impecabil. Surclaseaza orice a fost lansat in ultimul timp in cadrul genului thriller. Citeam undeva ca este cel mai bun film al genului de la „Seven” incoace. Nu cred ca este asa, a trecut foarte mult timp de atunci. In plus, alaturarea cu „Seven” nu se justifica. „Prisoners” ramane , insa, un film impecabil …

8. The Hobbit : An Unexpected Journey

8 

Pentru mine, lumea lui Tolkien in viziunea semnata de Jackson este pur si simplu inrobitoare.  Fascinatia „LOTR” a ramas intacta. „The Hobbit” poate fi considerat un experiment placebo, dar pentru mine conteaza prea putin. As vrea nu o trilogie. O mie de trilogii … Nu m-as plictisi vreodata …

9. Dead Man Down

9 

Cel mai bun noir al anului nu putea lipsi de aici …

10. The Impossible

10 

Emotionant …

 

 

11 Răspunsuri

  1. Spun Mulțumesc! și las aici urările de An Nou mai Bun, aducător de bucurie…🙂

    • multumesc mult ! La multi ani si sa ne auzim cu bine !🙂

  2. „The Hunt” e si la mine number one anul acesta. recunosc ca si actorul principal are o contributie impresionanta….:)

    • da ? dpodv al aspectului ? ca nu mi s-a parut tipul clasic de sex symbol … dar filmul este devastator, da. aiar Mikkelsen joaca fabulos.

      • nu stiu daca fizic neaparat, cat per total:) si stii vorba ceea batraneasca, gusturile nu se disputa:P La multi ani!!!

      • nu se dicuta, evident !😆
        La multi ani !

  3. […] Klausen, Victor, Clara, Andrei, Andres […]

  4. S.F :
    StarTrek (story)
    P.Rim (vizuaI)

    A c t i o n / Adv. etc :
    The H.G: Catching Fire (Jennifer)

    Horror:
    The Conjuring

    C o m e d y + Horror
    T is T.End
    (la cat am R A S confirm si ,,Django”-ul)

    Drama:
    Prisoniers

    N a t u r e :
    BIackFlSH

    Animatie:
    http://postimg.org/image/ufmtagwdt/

    CGI:
    P.Rim
    M@n of SteeI

    • Star Trek pentru poveste ?!?! mie mi s-a parut slab rau, la capitolul asta . astept un film axat pe klingoni, mi-a placut cum aratau in Darkness …

      HG , primul, mi s-a paruty o gluma. poate sunt prea batran pentru genul asta , sau sufar efectele Warm Bodies😆

      TITE mi-a placut. animatii nu ma mai vazyt, in ultimul timp …

      aha, Black Fish, spui ! N-am auzit de documentarul asta. pare fascinanta povestea. am ramas socat de cum a murit tipa aia. e primul pe lista mea, pentru viitorul aporpiat !!! hai, sa traiesti

  5. La S.T mi-a pIacut ideea de friendship… dar cum era sa rezum ? ; ))

    Povestea aia e axata pe un finaI de genu (oricum), nu cu kli-onii tai😀

    Partea aia mi-a pIacut!

    H.G e mai bunut decat celalalt

    Iar animatia aia e ca unsa macar de-o (pt o) D u m i n i c a (animatie reIaxanta si pe alocuri: funny)

    • inseamna ca n-am prins ideea filmului. m-a dezamagit ray Star Trek, in conditiile in care a avut o presa fabuloasa. iar Quinto a jucat mai bine in American Horror Story😆 daca nu l-ai vazut , da-i o sansa. Asylum e bun iar Coven ma incanta …

      o sa merg pe mana ta, in cazul HG ! n-aveam de gand sa ii dau sanse. „twilight” scria pe el …

Lasă un răspuns

