La multi ani !

lma

Un an mai bun si multa, multa fericire !

La multi ani !

Cu drag,

Stefan

6 Răspunsuri

  1. La multi ani si un an nou cu bucurii multe si postari la fel de captivante ca si pana acum, plus multe eye contact (mai de prin siberia, cu parul ca spicul copt)

    • LA multi ani, Mircea ! EC vor mai fi, „materie prima” am, pana pe la episodul 1,000 , cred🙂

  2. La multi ani! ..cu intarziere. Am fost pierdut printre gratare, beri, sticle de vin si abia azi de dimineata am reusit sa imi dau seama pe unde sunt.🙂 Sa aveti un an bun, plin cu realizari, sanatate si tot ce va doriti!

    • bravo, ma ! si ce imagine buna aveai !😆

  3. Si ca sa ne mearga bine in 2014, ia asculta o urare de la Mos Petru.

    http://video.bzi.ro/video/show/uratura-anului-spusa-de-mos-petru-48139

    • mi se pare … trist

Lasă un răspuns

