Partea nasoala a … Sarbatorilor …

apa1

apa2

apa3

apa4

apa5

apa6

apa7

apa8

apa9 sursa Chukcha

Stii, a devenit cliseu chestia aia cu petalele florii … „loves me … loves me not … loves me …i will kill him” … Well … Cred ca asta este testul suprem. Adica, daca stai opt ore ca sa alegi o pereche de chiloti, iar ala mai este, inca, la usa … atunci, cu siguranta …😆:mrgreen:😆 …

4 Răspunsuri

  1. cam misogin articolul per total, dar haioase pozele:)

    • misogin ? mai degraba autoironic. sau , cel putin asta a fost intentia mea …

  2. cred ca nu e barbat sa nu fi trait pe propria piele asa ceva, eu si daca imi propun sa ies din casa sa casc cura prin magazine tot nu rezist mai mult de cateva minute, iar daca vreau sa iau ceva, merg direct la acel lucru, parca numai acel lucru se gaseste in tot magazinul, restul de marfa nici nu exista! :))))

    • yap. asta este deja cliseu, am vazut o groaza de caricaturi de tipul asta😆
      eu imi tot bat recordurile de rapiditate la cumparaturi. pana si la bere, unde te-ai astepta sa zac toata ziua …

Lasă un răspuns

