Great … expectations …

Un vechi prieten, Piratul Cinefil, imi ridica o minge la fileu, astfel, putand a enumera cateva titluri din 2014 de la care am mari sperante …

Probabil, cel mai mult astept ecranizarea trilogiei lui del Toro … There will be blood … Cu siguranta …

ge1

„Black Sails” este un alt proiect interesant insa marturisesc ca am mari dubii …

ge2

Doua nume uriase pe afis si un fabulos (cu siguranta) peisaj sudist, Louisiana … Plus ceva mister … O reteta aparent perfecta care sper sa nu dea gres …

ge3

In materie de lung metraje,  as incepe, in ordine aleatorie, cu „Dawn of the Planet of the Apes”. Mi-a placut enorm recentul reboot, „Rise …”. Acest „Dawn…” nu are cum sa dea gres. Nu are voie …

ge4

Nu astept „Pompeii” pentru povestea-i care se anunta cam siropoasa, ci pentru atmosfera. A trecut mult timp, dar de la „Gladiator” incoace nu am gasit nici un film care sa te duca inapoi in epoca romana … Poate „Rome” al celor de la HBO dar nu i-am dat atentie la vremea sa …

ge5

„Noah” mi se pare intrigant din perspectiva efectelor speciale. Altfel, s-a spus tot ce era de spus despre subiectul acesta, dar te poti astepta sa fii surprins …

ge6

„Godzilla”. Precedentul, unul dintre filmele adolescentei mele, este un film crunt subevaluat. Sper ca in 2014 sa vina revansa …

ge7

10 Răspunsuri

  1. De True detective sunt curios cum o să iasă, altfel, nu prea.

    • avand in vedere ca in spate se afla HBO, n-ar trebui sa fie slab. o sa vedem, nu mai e mult …

  2. And they kick in…

    Imdb rating……9.2!!!!

    • au ajuns la 8.9 ,… problema este ca are sigla SyFy pe ecran …astia sunt varianta negativa a HBO. daca la aiai ai asteptari mari, la syfy mai degraba te astepti sa o dea in bara … oricum, il urmarim, sa vedem ce si cum …

  3. Rednecks, hillbillies, they are all back.

    http://www.thehollywoodgossip.com/videos/justified-season-5-trailer/

    • ziceai ca ma rezolvi …

  4. Acum, acum. Bine ca mi-ai adus aminte.🙂

    • merci😉 !!!

  5. A aparut! Si asta incepe cu o cotatie de 9.4! Sper sa nu cada ca si precedentul. Desi vorbim de Woddy aici.🙂

    • mi se pare un serial straniu. vad ca se mentine la cotatia asta … oricum, cred ca va fi la nivelul Dexter, daca o tine tot asa …
      tare interesant.

Lasă un răspuns

