Carrie

crr

„Carrie” este prima carte horror pe care am citit-o. Daca nu ma inseala memoria, a fost cartea care a inaugurat colectia „Horror” a celor de la Nemira, la inceputul anilor ’90. Am citit cartea pe nerasuflate si am stiut din acel moment ca „asta imi place”. Din acest punct de vedere imi este imposibil a demola o ecranizare a leendei „Carrie”. Nici macar daca as avea motive, avand in veder ca MULTE din ecranizarile cartilor lui King nu fac altceva decat sa ii erodeze universul. Unic.

Nu este cazul acestui film. Ar fi greu ca un cuplu cu atata greutate precum cel care innobileaza afisul „Carrie” sa dea gres. Experienta unui star ca Julianne Moore si talentul inestimabil al marii sperante  Chloë Grace Moretz produc un acting solid, care nu se poate situa in nici un caz in bataia pustii criticii de film. Daca ar fi ceva de criticat ar fi efectele speciale din final, care mi se par destul de … nefinisate. Pe de alta parte, cred ca filmul a fost comparat cu ecranizarea din 1976, care are statut de „classic”, comparatie care nu este in favoarea ecranizarii lui Kimberly Peirce. Ecranizare net superioara unor filme pe care le-am vazut pe la inceputul anilor 2000, „Carrie 2” (care a fost o mizerie), si un „Carrie” semnat  de una naume David Carson, film care nu a fost rau dar care intra in categoria filmelor „de uitat” in ceea ce il priveste pe King.

Filmul are 6,1 pe IMDB. Daca finalul ar fi fost mai lucrat as fi spus ca este un film de 7.

Un răspuns

  1. […] lui Klausen este ca daca se mai lucra un pic la final aveam un film de nota […]

Lasă un răspuns

