Helix

hx

Nu este prima oara cand SyFy pescuieste o idee buna si o proceseaza „in stilul casei”. Din pacate soarta acestui „Helix” este amenintata serios de o serie de bug-uri caracteristice. Atmosfera low-budget, acting dubios, scenariu diluat, efecte speciale … funny. Pacat. Serialul pare a o lua pe urmele unei alte mari sperante, „Terranova”, show care a tras cortina dupa un singur sezon, acum cativa ani. Acum, lasand toate astea la o parte, serialul poate fi urmarit. Depinde foarte mult de pretentii. Insa, in conditiiile in care „True Detective” miroase de la departare a „capodopera”, este pacat de timpul disponibil …

4 Răspunsuri

  1. mie imi place! fff mult chiar:) mi-era dor de un SF cu potential.. Momentan ma chinui cu „Continuum”. E bunicel, dar vreau ceva cu perspectiva de apocalipsa via TWD sau Falling Skies

    • n-am auzit de Continuum … Helix mi se pare searbad, nu m-a prins. Sincer, m-a dezamagit si sezonul 3 de la FSkies. in opinia mea a fost poraf in ochi. sper ca patru sa fie la nivelul celorlalte doua.

      ai incercat Almost human ? Mie nu mi-a placut (nu imi place genul asta de SF), dar vad ca se tine tare, la 8,4 …

  2. Credeam in Continuum, pana cand au inceput sa o lalaie. In schimb am incredere in True Detective. HBO da lovitura din nou (actori, poveste, decoruri, si o nota uriasa pe IMDB-9.4).

    • True Detective este mare de tot. Atmosfera fabuloasa, stranie. De vazut cum evolueaza …

Lasă un răspuns

