Jackass Presents: Bad Grandpa

jak

N-am avut niciodata de-a face cu productiile „jackass”, neavand nici macar cunostinta despre stilul casei. Mi-a luat ceva timp sa imi dau seama ca am de-a face cu un show „candid camera”, extrem de bine realizat, iar surpriza a fost cu adevarat placuta. Lasand la o parte timpul de umor care oscileaza intre greu de inteles si total vulgar, filmul are marele avantaj ca in anumite momente produce hohote de ras cat se poate de autentice. DIn acest punct de vedere, „jPBG” este o comedie atipica dar reusita. Knox nu este sanatos, dar se manifesta cu har. Legat de acest individ, aud ca filmul intra in istorie ca primul din seria ‘jackass’ care prinde o nominalizare la Oscar. Pentru make-up. Laudabil. As spune, insa, ca am putut observa un rol excelent intrepretat de Knoxville. O chestie pe care nu am prevazut-o In nici un caz … Pustiul este, deasemenea, plin de talent.

Cred ca filmul isi merita cotatia IMDB.

There are no comments on this post.

Lasă un răspuns

