Razboiul browserelor …

… in viziunea lui Mike Roshuk. Eu folosesc Opera …

rb1

rb2

rb3

rb4sursa imagini : Litox

8 răspunsuri

  1. Ar trebui sa testam inainte fiecare browser inainte de a alege unul. Eu unul m-am decis: o sa le folosesc pe toate pentru multi-tasking. 🙂

    • mda. ma asteptm … n-ai fost niciodata prea hotarat 😆

  2. Eu prefer Mozilla Firefox 😀

    • aham. indraznet browser 🙂

  3. Imi place cand se incinge Mozilla si pana nu-i dai restart n-ai sanse sa ramai intreg!

    • e bine sa stii pe ce butoane sa apesi in cazuri de asta 😆

  4. Google Chrome unde e? L-ai ascuns si il pastrezi doar pentru tine,nu?

    • era si Chrome pe acolo, dar nu mi-a placut poza 🙂

Lasă un răspuns

